گرگان،

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویان گلستان به مناطق جنوب کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشویی گلستان گفت: امروز اولین کاروان پسران دانشجو به تعداد 300نفر در قالب 8 اتوبوس به مناطق جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛حجه الاسلام عین الکمالی از اعزام بیش از 2000 دانشجوی در قالب  5 مرحله کاروان راهیان نوراز 62 واحد دانشگاهی به مناطق جنوب  خبر داد و گفت: از این تعداد دانشجو بیش از 1200 نفر آن را خواهران و مابقی را پسران تشکیل می دهند .

وی هدف از اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی را آشنایی بافرهنگ ایثار و شهادت در طول ۸ سال دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: زیارت بامعرفت، مشارکت عمومی همگام با مدیریت جهادی شعار راهیان نور امسال است که زائرین دانشجو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشویی از دانشجویان اعزامی به سرزمین‌های  راهیان نور خواست تا قدر لحظه‌لحظه حضور در جوار شهدا را بدانند تا در بازگشت از این سفر معنوی ، سفیران و پیام‌آوران خون شهدا باشند.

حجه الاسلام عین الکمالی افزود: این دانشجویان از مناطق عملیاتی فکه، طلائیه، شلمچه، اروندکنار و خرمشهر بازدید خواهند نمود.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.