خسروانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دامنه توزیع گازوئیل یورو 4 گسترش می‌یابد/ توزیع روزانه 10 میلیون لیتر گازوئیل یورو4 در کشور

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه روزانه 10 میلیون لیتر گازوئیل یورو4 در کلانشهرها توزیع می‌شود، گفت: با توجه به پتانسیل تولیدی در حال گسترش دایره توزیع هستیم به طوری که گازوئیل یورو 4 در اکثر کلانشهرها توزیع خواهد شد.

شاهرخ خسروانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بخش اعظمی گازوئیل کشور در دو پالایشگاه امام خمینی و  شهید تندگویان تهران تولید می‌شود، اظهار داشت: مجموع تولید این دو پالایشگاه حدود 24 میلیون لیتر در روز است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کلانشهرهای کشور از جمله اراک، تهران و کرج به صورت کامل توزیع می‌شود. 

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی یادآور شد: از اواخر مهرماه امسال با تمهیداتی که در پالایشگاه اصفهان انجام شد این پالایشگاه اقدام به تولید روزانه 2میلیون لیتر گازوئیل در حداستاندارد یورو4 کرده که همه این میزان در اصفهان توزیع و مصرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 24 میلیون لیتر گازوئیل یورو4 تولیدی در کشور با توجه به پتانسیل تولیدی در حال گسترش دایره توزیع هستیم به طوری که گازوئیل یورو 4 در اکثر کلانشهرها توزیع خواهد شد.

خسروانی با یادآوری اینکه عرضه گازوئیل یورو4 در شهرهای شیراز و اهواز آغاز شده خاطرنشان کرد تا پایان سال میزان توزیع گازوئیل یورو4 در شهرهای تهران، اراک، کرج، مشهد، شیراز و اهواز به 10 میلیون لیتر می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار