کاپیتان باشگاه شالکه:

بیشتر از رئال لایق صعود بودیم

هودس کاپیتان باشگاه شالکه پس از پیروزی برابر رئال‌ مدعی شد که تیمش بیشتر از رئال مادرید لایق صعود بوده است.

بیشتر از رئال لایق صعود بودیم  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم بوندسلیگایی شالکه  در مرحله برگشت رقابت‌های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر3 از سد رئال مادرید درورزشگاه سانتیاگو برنابئو‌ گذشت.
 
 اما در نهایت با نتیجه 5 بر4 رئال توانست از سد شالکه بگذرد و به مرحله بعد صعود کند اما در این میان شالکه ‌ایی  که  بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند بر این باور هستند که آنها خیلی بیشتر از رئال لایق حضور در مرحله بعد بودند.
 
  هودس کاپیتان باشگاه شالکه 04 در این خصوص گفت: ما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم با شجاعت انکار ناپذیر و فوق العاده‌ای بازی کردیم و رئالی‌ها راتا حد زیادی وحشت زده کردیم آنهم در برابر  تیمی که در سطح اول جهان است و در دنیا حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد من واقعا به تیمم تبریک می‌گویم ما امروز لیاقت بیشتری نسبت به رئال داشتیم تا بتوانیم صعود کنیم.
 
گفتنی است: در این دیدار هونتلار گل پیروزی بخش شالکه را به ثمر رساند وی که در این دیدار دوبار گل زنی کرده بود نتوانست شکست 2 بر صفر تیمش را در خانه جبران کند  و در نهایت این تیم با نتیجه 5 بر4 از حضور و صعود به مرحله بعد باز ماند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار