سرمربی پورتو: برتری کامل داشتیم/ سرمربی بازل: تیم همیشگی نبودیم

پیروزی پورتو مقابل بازل موجب شد تیم پرتغالی به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما سرمربی هر دو تیم دیدگاه های متفاوتی نسبت به این بازی دارند.

سرمربی پورتو: برتری کامل داشتیم/ سرمربی بازل: تیم همیشگی نبودیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  به نقل از اسپورتال، یوان لوپتگری سرمربی پورتو از پیروزی 4 بر صفر شاگردانش مقابل بازل و صعود به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان کاملا خشنود بوده.
 
وی گفت: بازی رفت و برگشت مقابل بازل نشان داد، پورتو بدون هیچ شک و شبهه ای تیم برتر میدان بود و بازل در حد رقابت با تیم ما نبود.
 
لوپتگوین در ادامه افزود: باید از تک تک بازیکنان تقدیر و تشکر شود آنها نمایش خوبی در مقابل  بهترین تیم لیگ فوتبال سوئیس از خود نشان دادند، پورتو شایسته صعود به مرحله بعد بود، حتی اگر این بازی را می‌باختیم باز هم ما شایسته صعود بودیم!
 
لازم به ذکر است، دنیلو کاپیتان تیم پورتو در جریان یک برخورد با فابیانو هم تیمی خود دچار آسیب دیدگی  شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما سرمربی پورتو در مورد وضعیت وی گفت: اوضاع دنیلو خوب به نظر می رسد فکر نمی‌کنم خطری سلامت او را تهدید کند اما در شرایط فعلی نمی توان گفت برای  چند جلسه مجبور به استراحت خواهد بود.
 
سرمربی بازل: نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم
 
پائولو سوسا سرمربی بازل ضعف شاگردانش در مواجه به تیم پورتو را نپذیرفت و گفت: پورتو دارای قابلیت و توانایی های بسیاری است ما نتوانستیم بازی همیشگی مان را ارائه دهیم، اگر مانند ماه  اکتبر دارای آن شرایط آمادگی بودیم بدون شک شرکت دادن پورتو کار چندان سختی نخواهد بود.
 
یادآوری می شود، بازل با حذف تیم لیورپول  به مرحله یک هشتم پایانی راه یافت و می توان نتیجه گرفته بازل از دوران اوج خود فاصله گرفته است.
 
در ادامه رقابت های برگشت لیگ قهرمانان اروپا امشب تیمهای بایرن مونیخ، شاختار و چلسی، پاری سن ژرمن به مصاف هم می روند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بازل ، پورتو ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار