خاکپور: راهی را که شروع کرده ایم می تواند به المپیک ریو ختم شود

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: راهى را شروع كرده ايم كه انتهايش ميتواند به شرط همدلى، سخت كوشى و جانفشانى رسيدن به المپيك ريو باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد خاكپور ديشب بعد از برد مقابل كويت در ديدار دوستانه در جمع بازيكنان اين تيم بعد از تبريك اين پيروزى گفت: راهى را شروع كرده ايم كه انتهايش ميتواند به شرط همدلى، سخت كوشى و جانفشانى رسيدن به المپيك ريو باشد.

وى با توجه به اهميت اخلاق در فوتبال ادامه داد: حاضرم تيمم در زمين ببازد ولى اخلاق را نبازد. چرا كه اخلاق اصل و جوهر ورزش و فوتبال است. پس در كنار مسايل فنى هرگز نبايد از اخلاق غافل شويم.

سرمربى تيم ملى اميد با اشاره به مسابقات فروردين٩٤ گفت: قوانين به ما مى گويد براى مسابقات نمى توانيم همه ى بازيكنانى كه در اين چند ماه به ما كمك كرده اند را در اختيار داشته باشيم و اين سخت ترين جاى كار من است تا نفرات نهايى را انتخاب كنم و تعدادى را به ناچار موقتا كنار بگذارم. ولى مطمئن باشيد ما يك خانواده ايم ودوباره بعد از مسابقات فروردين ماه آنها هم دوباره به ما ملحق خواهندشد.

خاكپور در پايان براى اين برد مقابل كويت اعلام كرد از آقاى كاشانى خواستم تا مبلغ ٢٠٠ دلار پاداش براى اين برد به بازيكنان پرداخت شود كه ايشان هم موافقت كردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار