اصفهان؛

13ايستگاه آتش نشاني در شهرك هاي صنعتي استان اصفهان

مدیر عامل شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان در مراسم افتتاح ايستگاه آتش نشاني شهرك صنعتي تيران گفت : هزينه ایستگاه و خودرو آتش نشاني شهرك صنعتي تيران بالغ بر 10 ميليارد ريال مي باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و براساس اعلام روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان " محمد جعفري" با بیان اینکه با افتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی فعال شهرك ها و نواحي صنعتي استان به 13 ایستگاه می‌رسد گفت: تمامی این ایستگاه‌ها به تجهیزات و نیروی انسانی مجهز هستند.

وي تصریح کرد: هدف از راه اندازي ايستگاههاي آتش نشاني در شهركهاي صنعتي، کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و ارتقاء وضعيت ایمنی در شهركها و واحدهاي صنعتي است.

جعفري خاطرنشان کرد: علاوه بر اين با تكميل عمليات اجرايي 4 ساختمان آتش نشاني در سال آتي تعداد ايستگاهها به 16 ايستگاه خواهد رسيد.

ايشان ادامه داد : طرح مميزي ايمني و بهداشت براي 2000واحد صنعتي فعال در شهركها و نواحي صنعتي استان اصفهان آغازگرديده كه با اجراي اين طرح نقاط ضعف و قوت واحدهاي صنعتي از لحاظ ايمني و بهداشت شناسايي شده و برنامه ريزي هاي لازم در جهت ارتقاء وضعيت ايمني و بهداشت در واحدهاي صنعتي در آينده امكان پذير خواهد شد. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.