دبیر هجدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی:

وعده اجرای عمومی نمایش‌ها را به ضمانت دبیرخانه جشنواره خواهم داد

در این دوره اگر ما وعده‌ی اجرای عموم برای آثار برگزیده می‌دهیم یعنی تعهدش با دبیرخانه است اما در دوره های گذشته مرکز هنرهای نمایشی وعده می‌داد و پیگیرش هم نبود.

 امیر مرسلی دبیر هجدهمین جشنواره بین الملی تئاتر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اتمام بازبینی های مرحله اول آثار ارسال شده عنوان کرد: در اوایل اردیبهشت ماه کار بازبینی نمایش‌های بخش مناطق آغاز خواهد شد و خوشبختانه تا کنون آثار از سطح کیفی خوبی برخوردار بودند.

وی در ادامه در خصوص وعده هایی که برای اجرای آثار برگزیده در هر دوره می‌دهند اظهار داشت: تا کنون مسئولان مرکز هنرهای نمایشی وعده های بسیاری برای اجرای عمومم به آثار برگزیده می‌دادند که متاسفانه عملی نمی‌شد اما در این دوره که من دبیر هستم وعده‌ی اجرای عموم را به ضمانت دبیر خانه جشنواره خواهم داد.

مرسلی تصریح کرد: در این دوره اگر ما وعده‌ی اجرای عموم برای آثار برگزیده میدهیم در واقع یعنی تعهدش با دبیرخانه است اما در دوره ای گذشته مرکز هنرهای نمایشی وعده میداد و پیگیرش هم نبود. اما خوشبختانه با تغییراتی که در راس مرکز هنرهای نمایشی رخ داده ما طبق گفتگوهایی که با مهندش شفیعی داشتیم  بسیار امیدواریم.

وی افزود: جشنواره فقط مختص دانشجویان تئاتر نیست بلکه دانشجویان در هر رشته تحصیلی می توانند در این دوره از جشنواره در بخش های مختلف حضور داشته باشند همچنین این دوره از جشنواره دانشگاهی در دو بخش صحنه ای که شامل مسابقه بین الملل و ازاد که بخش ازاد به صورت غیر رقابتی است و بخش رادیو تئاتر و بخش پوستر عکس نیز جز بخش های جشنواره است.

مرسلی اظهار داشت: 15 کشور آثارشان را برای جشنواره دانشگاهی ارسال کردند و در حال بازبینی کارها هستیم تا تعدادی از آنها را طبق ضوابط انتخاب کنیم.

وی گفت: بودجه ای که وزارت علوم برای جشنواره تئاتر دانشگاهی در نظر گرفته برای  برگزاری جشنواره کافی نیست و جنانچه بخواهیم جشنواره خوبی برگزار کنیم یابد حامی مالی داشته باشیم که البته ما به دنبال حامی هستیم.

مرسلی خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر دانشگاهی روح بزرگ و پویایی دارد و من قول می‌دهم که اتفاقات خوبی در این دوره رخ دهد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار