خدمتی: همه تلاشم کسب بهترین نتیجه در مسابقات است

ملی پوش تیراندازی ایران گفت: در حال حاضر شرایط خوبی بر تیم حاکم است ولی مشکل فشنگ همیشه با ماست من نهایت سعی‌ام را می‌کنم تا در المپیک برزیل حضور داشته باشم.

خدمتی: همه تلاشم کسب بهترین نتیجه در مسابقات استنجمه خدمتی بانوی طلایی تیراندازی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر من تمرین تیم ملی به سر می‌برم و خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم ملی فراهم است و تنها مشکل ما درتمرینات مشکل فشنگ است که متاسفانه هنوز خبری از برطرف شدن این مسئله برای ملی پوشان نشد.

خدمتی افزود: امیدوارم مسئولین به دنبال راه چاره‌ای برای این مشکل همیشگی تیراندازی باشند چون علاوه بر آمادگی برای مسابقات سال آینده یک دغدغه روانی برای تیرانداز شد که روی عملکرد ما تاثیر دارد.

وی درباره اعزام اردوی آلمان گفت: این اردو خیلی مهم است که طی آن مسابقه‌ای نیز برگزار می‌شود که طی چند روز آینده اعزام خواهیم شد اردو آلمان کیفیت بالایی دارد که می‌تواند برای ما تجربه خیلی خوبی جهت شرکت در مسابقات کره و دیگر مسابقات باشد.

بانوی طلایی ایران در اینچئون گفت: انتظار می‌رفت با درخشش تیراندازمان در مسابقات امسال توجه ویژه‌ای به تیراندازی شود نه حداقل دغدغه تهیه فشنگ و شرکت در اردوها برای تیراندازان یک کابوس نباشد چون این موضوع واقعا دغدغه‌ای برای همه ماست.

خدمتی گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا با انرژی بیشتری در اردو شرکت کنم و نتیجه حضور در مسابقات سال آینده تکرار مسابقات آسیایی باشد و در این اردوها انگیزه بسیاری و بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارم امیدوارم تلاشم در تمرینات و همراهی مربیان بی‌پاسخ نماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار