محمدزاده خبر داد:

حریم راه آهن تهران –تبریز در منطقه 17 ساماندهی می شود

شهردار منطقه 17 گفت:حریم کارگاهی راه آهن تهران- تبریز در محدوده محله بلورسازی و میدان سوزنبانی منطقه 17 در روزهای پایانی سال جاری به تملک شهرداری تهران درآمده و ساماندهی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 پاکسازی معابر همجوار و بهبود سیمای محور راه آهن را از مهمترین اقدامات ساماندهی دانست و اظهار کرد: بعد از ابلاغ تملک این حریم، جمع آوري كارگاه وتجهيزات پيمانكار شركت راه آهن درميدان سوزن باني در دستور کار قرار گرفت و طی یک اقدام جهادی این کارگاه در کمتر از دو روز جمع آوری شد.

محمدزاده  با اشاره به پاکسازی و نظافت محوطه کارگاهی گفت: سرتاسر محور مذکور از زباله ،خاک و نخاله پاکسازی شده و نیوجرسی های موجود در محور رشیدی جهان رنگ آمیزی شده است.

وی با اشاره به ساماندهی کارتن خوابها و بی خانمانهای ساکن در این محور خاطرنشان کرد: مددسرای اضطراری منطقه 17 میزبان این دسته از شهروندان بوده و بعد از پاکسازی این محور، اماکن پرخطر موجود در حریم از بین رفته و لوازم مربوط به این افراد جمع آوری شده است.

حریم راه آهن تهران –تبریز در محلات زمزم و بلورسازی منطقه 17 قرار گرفته و با اجرای طرح ساماندهی به سرانه خدماتی و فضای سبز شهروندان اضافه خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: منطقه ، 17 ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار