همزمان با اعزام کاروان‌های راهیان نور؛

کاروان رسانه‌ای راهیان نور ارتش از پایگاه یکم رزمی هوانیروز بازدید کرد

کاروان رسانه‌ای راهیان نور نیروی زمینی ارتش در سفر معنوی راهیان نور به مناطق غربی کشور، از قسمت‌های مختلف پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه که به پایگاه «شهید کشوری» معروف است، بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، کاروان رسانه‌ای راهیان نور نیروی زمینی ارتش در سفر معنوی راهیان نور به مناطق غربی کشور، از قسمت‌های مختلف پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه که به پایگاه «شهید کشوری» معروف است، بازدید کرد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز در جریان این بازدید به اصحاب رسانه گفت: یکی از افتخارات این پایگاه میزبانی از شهیدان بزرگی چون شیرودی، کشوری، چاغروند و شمشادیان است.

وی افزود: این پایگاه در دوران دفاع مقدس به‌عنوان پیشانی عملیات‌های آفندی و پدافندی مطرح بوده، و 83 نفر از بهترین خلبانان خود را در دوران دفاع مقدس و در جریان درگیری‌های منطقه‌ای تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ عملیاتی را بدون حضور بالگردهای هوانیروز نمی‌توان یافت، تصریح کرد: هوانیروز در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در خدمت پشتیبانی از نیروهای مسلح بوده و مردم از نزدیک خدمات آنان را احساس کردند.

وی درباره تجهیزات این پایگاه خاطر نشان کرد: این پایگاه از بالگردهای مختلفی به منظور اجرای مأموریت‌های خود استفاده می‌کند و از نظر سطح آمادگی رزمی صد درصد آماده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار