حجت‌الاسلام خاموشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه برای اعزام مبلغ به نقاط مختلف جهان

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این سازمان و حوزه علمیه برای اعزام مبلغ به سراسر جهان همکاری‌های خوبی دارند، گفت: در اعزام مبلغ به کشورهای هدف از جمله کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی آمار رضایت بخشی داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین" مهدی خاموشی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  در دهه ۷۰ تشکیل شد، اظهارداشت: یکی از اهداف تاسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تخصصی نمودن فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این سازمان، درون مرزی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمانی برون مرزی است ادامه داد: اعزام مبلغ به خارج از کشور و اقداماتی از این دست به عهده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی یا جامعه المصطفی است. 

حجت الاسلام خاموشی تصریح کرد: از آنجا که اینجانب عضو هیئت امنای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز هستم، حدود دو دوره چهارساله است که سرلوحه کار هیئت امنای این سازمان تقویت بخش تبلیغات و همکاری نهادهای داخلی مانند حوزه های علمیه برای اعزام مبلغ به نقاط مختلف جهان است. 

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در اعزام مبلغ به کشورهای هدف از جمله کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی آمار رضایت بخشی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار