با انتخاب اهالی ورزش در رسانه ملی صورت گرفت ؛

فدراسیون کبدی در جمع ۵ فدراسیون برتر سال ۹۳

مدیران٬ قهرمانان و کارشناسان ورزش کشور در برنامه برترین های ورزش ایران که هر ساله از سوی رادیو ورزش برگزار می شود فدراسیون کبدی را به عنوان یکی از ۵ فدراسیون برتر ایران برگزیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  رادیو ورزش به عنوان یک رسانه تاثیرگذار با همکاری اهالی ورزش اعم از مدیران ارشد کشور٬ قهرمانان ملی و کارشناسان هر ساله برترین های ورزش ایران را انتخاب می کند که فدراسیون کبدی با عملکرد درخشانش در سال ۹۳ که شامل کسب ۳ مدال تیمی ارزشمند در بازهای آسیایی اینچئون کره جنوبی و پوکت تایلند بود را به عنوان یکی از ۵ فدراسیون برتر ایران انتخاب کردند . 

فدراسیون کبدی علاوه بر کسب مدال های مختلف در میادین بین المللی در برنامه های داخلی خود اعم از برگزاری کلاس های بین المللی ٬ اردوهای آماده سازی تیم های ملی ٬ برگزاری مسابقات لیگ های برتر و دسته اول آقایان و بانوان٬ برگزاری جشنواره های همگانی کردن کبدی ٬برگزاری رقابت های جوانان در هر دو بخش آقایان و بانوان٬ ارتباط و تعامل مناسب با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک عملکرد مناسب و مفیدی داشته است. 

جامعه پر تلاش کبدی یک عنوان ارزشمند دیگر هم بدست آورد که اعظم مقصودلو سرمربی تیم ملی کبدی بانوان به عنوان برترین مربی زن سال ۹۳ انتخاب شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، کبدی ، ورزش ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار