جاعل سکه‌های طلای بازار ارومیه دستگیر شد/ کشف 100 سکه جعلی از مخفیگاه متهم

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری جاعل سکه‌های طلا در ارومیه خبر داد.

جاعل سکه‌های طلای بازار ارومیه دستگیر شد/ کشف 100 سکه جعلی از مخفیگاه متهم
سردار شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان ارومیه اقدام به فروش و پخش سکه‌های تقلبی در سطح بازار می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی نهایتا محل اختفای متهم شناسایی و پس از کسب دستور قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهم یک دستگاه پرس به همراه مقادیری سکه‌های پرس شده جعلی کشف شد.

سردار شرفی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و 100 قطعه سکه جعلی کشف و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطر نشان شد: با توجه به نزدیکی ایام عید توصیه می‌شود کلیه اصناف خصوصاً صنف زرگران دقت بیشتری داشته باشند،  سیستم‌های هشدار دهنده و تصویری در محل کار نصب و از آماده بکار بودن آن‌ها اطمینان داشته باشند و در صورت برخورد هر گونه افراد مشکوک و هر گونه تخلف مراتب را به مراکز انتظامی اطلاع دهند و در این ارتباط نیز اگر زرگری سکه پارسیان به صورت دستی از فرد یاد شده خریداری کرده جهت تشکیل پرونده به اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی مراجعه کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، جعل ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار