سردار نقدی در مراسم بدرقه گروه‌های جهادی مطرح کرد

لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدام جهادگران در این اردوها کاری بسیار ارزشمند است، اما نباید صرف خدمت باشد بلکه باید کمک به رونق تولید نیز صورت گیرد تا اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور پیاده شود.

لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی در خدمت‌رسانی به مناطق محرومبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بدرقه گروه‌های جهادی که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بزرگر شد با بیان یکی از احادیث پیامبر(ص) درباره جهاد اظهار داشت: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) می‌فرمایند که گردشگری امت من، جهاد است.

وی تصریح کرد: اکثر مردم شریف‌ ما در این تعطیلات به مسافرت و خوشگذرانی می‌پردازند اما تعداد کثیری از جهادگران کشور ترجیح می‌دهند به نقاط دوردست و صعب‌العبور و مناطق محروم عزیمت کنند تا بتوانند به مردمان محروم کشورشان خدمت کنند؛ از همین رو این یک حرکت بی‌نظیر در دنیا و الگویی برای افرادی است که در راه رسیدن به قله‌های انسانی تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این را باید بدانیم که بالاترین لذت در خدمت به خلق خدا است و باید جلب رضایت خدا نیز در راستای خدمت و به دست آوردن دل محرومان باشد.

سردار نقدی با بیان این که در گروه‌های جهادی نوروزی 450 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند، گفت: 20 درصد از پرداختی این گروه‌ها که شامل هزینه حمل و نقل بود را افزایش دادیم اما این را نیز باید بدانیم که این حرکت وابسته به این اقدامات نیست و گروه‌های جهادی با جذب خیرین و نیکوکاران باید به این کار بپردازند.

وی با بیان این‌که این حرکت جهادی یک اقدام مقدس و الهام گرفته از ائمه اطهار(ع) است، یادآور شد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بسیجی در آباد کردن دنیا باید مثمرثمر باشد اما نباید دنیایی باشد، از همین رو بسیجیان باید این موضوع را بدانند که لذت ماندگار همان خدمت به خلق‌الله است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: اقدام جهادگران در این اردوها کاری بسیار ارزشمند است، اما نباید صرف خدمت باشد بلکه باید کمک به رونق تولید نیز صورت گیرد تا اقتصاد مقاومتی در سراسر کشور پیاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار