راه‌اندازی کانال «بیان معنوی» در «بیسفون» ایرانی؛

دریافت نکته‌های معنوی روزانه از استاد پناهیان در «بیسفون»

اکنون چندین شبکۀ اجتماعی موبایلی ایرانی راه‌اندازی شده‌اند که به دلیل نقایص فنی فراوان مورد استقبال قرار نگرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛
1) تاکنون چندین شبکۀ اجتماعی موبایلی ایرانی راه‌اندازی شده‌اند که به دلیل نقایص فنی فراوان مورد استقبال قرار نگرفته‌اند و به دلیل همین نواقص فراوان عملاً امکان فعالیت «بیان معنوی(ناشرآثارواندیشه‌های استادپناهیان)» در آنها مقدور نبوده است. در این میان «بیسفون» به علت طراحی زیبا و تلاش مستمر و فعال سازندگانش برای بهبود آن، تاکنون کمترین نقص را داشته و با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شده است و به همین دلیل «بیان معنوی» از اواسط بهمن ماه 93 با راه‌اندازی یک کانال ارسال مطلب، فعالیت خود را با ارسال پیام‌های معنوی روزانه در این سامانه آغاز کرد. کانال «بیان معنوی» پس از حدود یک ماه از آغاز فعالیت خود در «بیسفون»، هم اکنون بیش از 24هزار عضو دارد.

2) «بیسفون» فعلاً بر روی گوشی‌های دارای «اندروید نسخۀ 4 به بالا» و نیز گوشی‌های «آیفون(ios)» قابل نصب است. به مخاطبان عزیز «بیان معنوی» پیشنهاد می‌کنیم ابتدا آخرین نسخۀ بیسفون(1.5.1) را برای اندروید از اینجا و برای آیفون(ios)از اینجا نصب کنید، سپس برای عضویت در کانال «بیان معنوی(نکته‌های معنوی از استاد پناهیان)» به صورت زیر اقدام کنید:

2-1) علامت «کُروی شکلی» که در سمت راست صفحه، گوشۀ بالا(گوشی‌های اندرویدی) یا گوشۀ پایین(گوشی‌های آیفون) قرار دارد را لمس کنید.

2-2) سپس علامتی که شبیه قطب‌نما است را پیدا کرده و کلیک کنید تا فهرست کانال‌ها را ببینید.

2-3) کانال «بیان معنوی» را پیدا کنید و نوار فرمز رنگِ «Follow» را بزنید.

3) گرچه «بیسفون» همچنان نواقصی دارد و نیازمند بهبود فنی در نرم‌افزار است-که امیدواریم با تلاش تیم فنی بیسفون هرچه سریعتر برطرف شود-، و گرچه نسبت به «واتساپ» دارای برخی محدودیت‌ها است(همانطور که وایبر نیز محدودیت‌های بیشتری نسبت به واتساپ دارد)، با این وجود، «بیسفون» امتیاز منحصر به فردی و ارزشمندی مانند «کانال» دارد که فعلاً هیچکدام از نرم‌افزارهای تلفن همراه «وایبر»، «واتساپ» و «تلگرام» ندارند!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار