دبیر انجمن دارت:

نفرات برتر مجموع رنکنیگ کشوری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند

دبیر انجمن دارت گفت: سه نفر برتر رنکینگ کشوری دارت به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

نفرات برتر مجموع رنکنیگ کشوری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوندسلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: انجمن دارت 10 دوره رنکنیگ کشوری برگزار کرده که در طی آن سه نفر برتر مجموع این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
 
وی در ادامه گفت: دهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری دارت به میزبانی کرمان برگزار شد که 77 شرکت کنند حضور یافتند که 61 نفر در بخش آقایان و 16 نفر در بخش بانوان شرکت کردند.

وی افزود: در طی این مسابقات دنیز هشت بران از استان تهران به مقام اول، ساجده احمدی از گلستان، دوم، مونا فرهنگ از استان تهران و خدیجه حاجی‌پور از استان گیلان سومی مشترک را زا آن خود کردند.

سلیمی در ادامه بیان کرد: در مجموع 10 رنکینگ که امسال برگزار شد ساجده احمدی از استان گلستان، مونا فرهنگ از استان تهران دوم و دنیز هشت بران مقام سوم به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان نفرات برتر دهمین دوره مسابقات رنکینگ علی شایق از یزد، سید حسین پیشوایی از گیلان، رحیم هاشمی از استان فارس و مهدی حاج حسینی مسگری از تهران مقام سومی مشترک را بدست آوردند و در پایان رنکینگ مهدی هوشمندان از استان البرز، رحیم هاشمی از شیراز دوم، کریمی از استان گیلان سوم و عباس سمیعی از استان البرز از نفرات برتر و دعوت شده به تیم ملی هستند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: سه نفر برتر که معرفی شدند به همراه سه نفر از لیگ برتر و سه نفر برتر از جام‌های برگزار شده به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که در نهایت چهار نفر به مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ورزش ، بازی ، دارت ، دبیر ، سلیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار