ديدارهای رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از انتخاب تا امروز/1

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني از روز 24 خرداد و برگزيده‌شدن از سوي مردم تا امروز با بسياري از شخصيتهاي سياسي کشور ديدار داشته است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني از روز 24 خرداد و برگزيده‌ شدن از سوي مردم تا امروز با بسياري از شخصيتهاي سياسي کشور ديدار داشته است.

بر اساس آمار اعلام‌شده از سوي وزارت کشور، حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی  با شعار تشکیل "دولت تدبیر و امید" در عرصه رقابت‌های انتخاباتی حضور یافته بود، با کسب 18.613.329 معادل 50/71 درصد آرا مامور تشکیل "دولت یازدهم" شد.

نمایندگي مجلس خبرگان رهبری در سال 1378، عضويت مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1370، عضويت در شورای عالی امنیت ملی در سال 1368، رياست مرکز تحقیقات استراتژیک در سال 1371، نایب رئیسي مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و دوره پنجم و همچنين دبیري شورای عالی امنیت ملی از سال 1368 تا 1384 از سوابق حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني است.

** بر اساس اين گزارش وي در روز 26 خردادماه و در دومين روز انتخاب خود از سوي مردم به عنوان رئيس‌ دولت يازدهم، با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمانهای بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و انقلاب تجدید میثاق کرد.


همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1



** رئیس‌جمهور منتخب مردم همچنين عصر یكشنبه 26 خردادماه با حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامي دیدار كرد.

در این دیدار كه پس از اعلام نتیجه‌ی قطعی آراي مردم در یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفت، رهبر معظم انقلاب اسلامی با آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی، رهنمودهای لازم را ارائه كردند.

** 28 خرداد 92- محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور با حضور در در مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني رئيس جمهور منتخب مردم ديدار و گفتگو کرد.

احمدي‌نژاد پس از اين ديدار گفت: دولت آماده است که همه تجربيات و کارها را به خوبي و کامل به دولت آ‌ينده و رئيس جمهور منتخب ملت انتقال دهد.




همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1



** علي لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دیدار کرده و انتخاب وی را تبریک گفت.


همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1



** 29 خرداد 92- آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه با حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.




همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1


** آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک با حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد.

همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1



** اول تير 92 - محمدرضا عارف کانديداي انتخابات رياست جمهوري يازدهم که از اين حضور در عرصه اين رقابتها کناره‌گيري کرده بود، در اولين روز تيرماه با رئيس‌جمهور منتخب ديدار کرد.

** آيت‌الله موحدی كرمانی، مجتهد شبستری و حسينی بوشهری از اعضاي مجلس خبرگان رهبري با حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئیس‌جمهور منتخب ديدار كردند.

** مهدی غضنفری وزير صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحانی دیدار و گفت و گو کرد. 

** مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب دیدار و گفتگو کرد.

** سیدمحمد خاتمی به دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران رفت.

** 2 تير 92- 10 نفر از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

** عباس رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات کشور و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی برای ارائه گزارش بطور جداگانه با حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران دیدار کردند. 

** اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت برای وی، بر آمادگی این حزب برای همکاری با دولت یازدهم تاکید کردند.


همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1


3 تير 92- صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی با حضور در محل استقرار موقت حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب، گزارشی از وضعیت کشاورزی کشور ارائه کرد.

** 4 تير 92- مصطفي محمدنجار وزیرکشور با حضور در محل استقرار موقت حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی رئیس جمهوری منتخب ملت ایران با وی دیدار کرد.

همه ديدارهاي رئيس‌ دولت يازدهم با شخصيتها از روز انتخاب تا امروز/1


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار