کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ناپایداری های جوی در نوار جنوبی، شرقی و شمالی کشور/ تهران بارانی می‌شود

امروز در جنوب غرب، دامنه هاي جنوبی البرز، جنوب، بخشهایی از جنوب شرق وشرق کشور ابرناکی، رگبار ورعد و برق گاهی با وزش باد و درسواحل مرکزي وشرقی خزر وبرخی مناطق شمال شرق نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "چهارشنبه 27 اسفند ماه 93" در جنوب غرب، دامنه هاي جنوبی البرز، جنوب، بخشهایی از جنوب شرق وشرق کشور ابرناکی، رگبار ورعد و برق گاهی با وزش باد پیش بینی می شود که بعد از ظهر بخش هایی از غرب ودامنه هاي مرکزي زاگرس نیز بارش خواهد داشت این سامانه روز پنج شنبه در شرق ، جنوب شرق وبخش هایی شمال شرق کشور فعال خواهد بود.  

وی افزود: امروز درسواحل مرکزي وشرقی خزر وبرخی مناطق شمال شرق نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود و از بعد از ظهر روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف وزش باد شروع می شود وبتدریج طی روز جمعه نیمه غربی کشوررا فرامی گیرد .

گودرزی تصریح کرد: شدت بارش ها امروز در استانهاي فارس، بوشهر وکرمان و روز پنج شنبه در استانهاي کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، ایلام، غرب یزد و کرمان وروز جمعه در استانهاي کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام ، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، زنجان وگیلان خواهد بود، درضمن طی امروز و فردا خلیج مواج خواهد بود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری تا نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و فردا، کمی ابری اوایل شب ابری در اواخروقت رگبارورعدوبرق و روز جمعه، ابری درپاره ای نقاط رگبار باران در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار