تبریز؛

ثبت جدید دو هزار هکتار از اراضی در سامانه آبیاری تحت فشار آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای آبیاری تحت فشار در سه ماهه آخر سال، دو هزار هکتار در سامانه ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،مهری با بیان این مطلب افزود: از مدیران می خواهیم حتماً برای اجرایی شدن سهمیه تعریف شده شهرستانها و بیشتر از آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تبدیل 6 هزار و 300 هکتار از اراضی آذربایجان شرقی به آبیاری تحت فشار در سال 94 برنامه ریزی شده است؛ادامه داد: این مقدار مشخص شده را بایستی در سال 94 اجرا کنیم و لذا در این راستا سهم هر شهرستان 300 هکتار تعیین شده است که تا پایان آذر ماه سال 94 بایستی مدیریت های جهادکشاورزی در شهرستان ها تعهدات تعریف شده در این خصوص را به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه مدیران جهادکشاورزی در شهرستان‌ها بایستی با داشتن برنامه‌ای ویژه از اعتبارات حوادث غیرمترقبه فرمانداریها بهره مند شوند و در اعتبارات شهرستانی حضور فعالی داشته باشند؛ادامه داد: استفاده بهینه از اعتبارات جاری تعریفش هدایت اعتبار در اجرای صحیح طرح‌های کشاورزی است و زیاده روی در مصرف انرژی ، برق ، آب و تلفن ادارات قابل قبول نیست.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه آموزش کارکنان جدید سریعاً بایستی در جهت نیازهای فنی سازمان انجام گیرد؛ادامه داد: لازم است کارشناسان ما با آشنایی کامل به ضوابط و پتانسیل و قوانین حاکم در انجام وظایف محوله توفیقات خوبی داشته باشند و برای انجام کارهای بزرگ کارشناسان حتماً بدون اغماض و واقع بینانه نظرات خود را اعلام کنند در آن صورت می توان به نتایج و تصمیمات عالی رسید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.