مدیرساماندهی منطقه 12 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ساماندهی 50 واحد لاستیک فروشان در تهران قدیم/ انتقال 172 واحد آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران

مدیر ساماندهی شهرداری منطقه 12 گفت: 50 واحد لاستیک فروشان منطقه 12 و 172 واحد آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران ساماندهی می‌شوند.

علیرضا محمدنژاد مدیر ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم در منطقه 12 اظهار کرد: ساماندهی 172 واحد آجیل و خشکبار در بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
وی ادامه داد: واحدهای صنفی آجیل و خشکبار بازار بزرگ تهران تا پایان سال 94 به شهرک صنعتی قرچک ورامین انتقال داده خواهد شد.

این طرح در حال حاضر در مرحله ساخت واحدهای صنفی است و با تکمیل این واحدها و تحویل آن به مالکان 172 واحد صنفی به شرکت صنعتی قرچک ورامین انتقال داده می‌شود.

محمدنژاد تصریح کرد: ساماندهی صنف لاستیک فروشان منطقه 12 از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه است و تاکنون 50 واحد لاستیک فروشان ساماندهی شده است.

وی در پایان گفت: صدور اخطاریه بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها به صاحبان صنوف لاستیک فروشان و آجیل و خشکبار، پلمپ واحدهای صنعتی لاستیک فروشان و آجیل و خشکبار، آماده‌باش اکیپ‌های ساماندهی از اقدامات شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.