در آستانه آغاز مجدد مذاکرات:

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی برای بحث و گفت‌وگو درباره توافق هسته‌ای ایران و غرب عازم فرانسه شدند

این سفر برای جلوگیری از امضای آنچه رژیم صهیونیستی "توافق هسته‌ای نامطلوب" می‌خواند انجام شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رویترز،" امروز گروهی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی برای بررسی توافق هسته‌ای احتمالی ایران و غرب عازم فرانسه شدند. رژیم صهیونیستی این توافق را "نامطلوب" می‌داند و هدف از این سفر، جلوگیری از امضای توافقی نامناسب عنوان شده است.


"یووال استینیتز" -- وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی -- یکی از مقامات ارشد این رژیم است که برای مذاکره با فرانسوی‌ها عازم این کشور شده است. او در این باره به رادیوی رژیم صهیونیستی گفت: "این تلاشی است برای جلوگیری از امضای توافقی هسته‌ای که بد و پر از راه فرار است ... یا دست‌کم برای جلوگیری برخی از ایجاد برخی از این راه‌های گریز." مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی -- "جوزف کوئن" -- نیز در این سفر حضور دارد.


رژیم صهیونیستی فرانسه را یکی از نزدیکترین متحدان خود در گروه 5+1 می‌داند. مقامات فرانسوی نیز در چند روز اخیر مواضع سرسختانه‌ای در خصوص توافق هسته‌ای احتمالی ایران و غرب اتخاذ کرده‌اند. "لوران فابیوس" -- وزیر امور خارجه فرانسه -- دیروز گفته بود باید تلاش کنیم توافقی محکم امضا شود تا ایران به بمب اتمی دست پیدا نکند. همچنین "فابیوس" چند  روز پیش در تماسی تلفنی با اعضای تیم مذاکره‌کننده فرانسه از آنها خواسته بود مراقب اعطای امتیازات بیشتر به ایران باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۱:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
فرانسه بارها دشمنی خود با مسلمانان را ثابت کرده است در قضایای بالکان - قره باغ اشغالی - افریقا و ... بیجا نیست سیاسیون عزیزمان حواسشان جمع باشد و حساب و کتابشان را داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۰:۱۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
واقعا از قدیم گفتن سگو چه بزنی چه بترسونیش یکیه خوشم اومد اسراییل مثل همون سگ از ایران میترسه
آخرین اخبار