فیلمنامه خوب هفت سین «فرزاد مؤتمن» است

کارگردان «خداحافظی طولانی» گفت: همه هفت سین سینمای سال 94 را فیلمنامه می‌چینم به امید آن روزی که اکثر فیلمنامه‌های ما جذاب و قابل تأمل باشد.

"فرزاد مؤتمن" کارگردان فیلم "خداحافظی طولانی" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص چینش هفت سین سینمایی خود در سال جدید گفت: همه هفت سین سینمایی را "فیلمنامه" می‌چینم به امید آن روزی که اکثر فیلمنامه‌های ما جذاب و قابل تأمل شوند.

 این کارگردان در مورد بهترین و بدترین خاطره سال 93 اظهار داشت: بهترین خاطره روز و شبهایی بود که "خداحافظی طولانی" را کار کردیم و بدترین خاطره اینکه به محض شروع جشنواره مریض شدم و فیلمها را ندیدم.

وی در خصوص آرزویش برای سینما در سال 94 بیان کرد: امیدوارم که بحران اقتصادی سینای ایران تخفیف پیدا کند و بتوانیم فیلم‌های بهتری بسازیم. امیدوارم تولید شکل منظم‌تری پیدا کند.

 "مؤتمن" ادامه داد: اینکه فیلم اولیها و فیلمسازان جوان ورود پیدا کردند اتفاق خوبی است ولی حضور بیش از حد فیلمها از بین آنها فاجعه است چرا که در ابتدا اکران آنها به مشکل بر می‌خورد و بعد به صورت منطقی و تأمل برانگیز دیده نشده و به آنها توجه نمی‌شود.

 وی افزود: پس باید فیلم‌ها مثل دهه 70 از فیلتر کارگردانهای حرفه‌ای و زبده رد شوند تا به آنها بیشتر توجه شده و داوری شوند که این اتفاق باعث ماندگاری آنها می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار