دزدان ساختمان‌های نیمه کاره تایباد دستگیر شدند

پلیس شهرستان تایباد خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های در حال ساخت پرده از ۴ فقره سرقت برداشت.

دزدان ساختمان‌های نیمه کاره تایباد دستگیر شدند
سرهنگ سید محمد باقری جانشین انتظامی شهرستان تایباد  در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی دو فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث در یکی از مناطق شهر تایباد موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ باقری افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرقت‌ها و شناسایی نقاط جرم تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص شروع کردند.

وی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه سرقت پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس محدوده جغرافیایی سرقت‌های صورت گرفته سرانجام صبح روز گذشته به فردی که در حال پرسه زنی در اطراف یکی از ساختمان‌های در حال احداث بود مظنون شدند.

جانشین انتظامی شهرستان تایباد اظهار داشت: تیم گشت در اقدامی ضربتی وی را دستگیر و پس از کشف تجهیزات ساختمانی شامل سنگ فرز و ابزار آلات بنایی از کیسه همراهش و با توجه به گفته‌های ضد و نقیض وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات موجود به ۴ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث با همدستی فردی دیگر اعتراف که در این رابطه همدست او نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی در پایان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت از ساختمان های در حال احداث خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار