جابه جايي روزانه 30 هزار مسافر نوروزي از بندرعباس به قشم

45 فروند شناور با ظرفيت حمل روزانه 30 هزار مسافر جابه جايي مسافران نوروزي مسير بندرعباس به قشم و بالعکس را به عهده دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مانا، مدير تعاوني شناورهاي تندرو بندرعباس با اشاره به آماده بودن همه شناورها براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي افزود: 6 فروند شناور کوچکتر که ظرفيت کمتري دارد مسافران را از بندرعباس به هرمز جابه جا مي کند.

اسحاق اصلاحي در ادامه گفت: به منظور انجام هر چه بهتر سفرهاي دريايي در نوروز ايمني شناورها مورد بررسي قرار گرفته و نياز تعميراتي آنان رفع شده وآموزش هاي لازم به پرسنل کشتي ها داده شده است.

وي با بيان اينکه مشکل کمبود شناور مسافري در نوروز نداريم افزود: با توجه به اينکه اکثر مسافران مشتاق هستند که صبح اول وقت به جزيره قشم سفر کنند در اين زمان تا حدودي با ازدحام مسافر مواجه مي شويم که طبيعي است اما با اضافه شدن سه فروند لنج در نظر گرفته شده تا حدودي از اين ازدحام کاسته مي شود.

مدير تعاوني شناورهاي تندرو بندرعباس در باره شناورهاي ساخته شده از طريق وجوه اداره شده گفت: هم اکنون 10 فروند شناور مسافري از طريق وجوه اداره شده ساخته شده است که در خط بندرعباس به قشم مشغول به کار هستند علاوه بر اين حدود 6 فروند شناور مسافري در کشتي سازي ايزوايکو و 4 فروند ديگر هم در ساير شناورسازي ها در حال ساخت است.

اصلاحي گفت: تا کنون بيش از 20 ميليارد تومان از طريق وجوه اداره شده براي ساخت شناورهاي مسافربري هزينه شده است.

وي با اشاره به استقبال خوب مردم از شناورهاي ساخته شده گفت: انتظار ما از مسئولين اين است که به پشتيباني خود از بخش مسافري دريايي ادامه دهند.

وي با بيان لزوم فعال شدن بخش گردشگري دريايي يادآور شد: با فعال شدن گردشگري دريايي مردم مي توانند از جزاير موجود در خليج فارس و زيبايي هاي طبيعت دريا استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار