دیدارهای تدارکاتی تیم ملی + منتخب تصاویر

فوتبال شیلی با همه بزرگانش مغلوب یوزهای ایرانی شد/دو گل ملی هدیه به روح دو خبرنگار فقید ایران

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی اتریش حریف خود از آمریکای جنوبی را شکست داد تاثابت کند شیلی فراتر از یک حریف تمرینی بوده است.

فوتبال شیلی در شوک اقتدار شاگردان کی روش ماندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی فوتبال ایران یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های مطرح آمریکای جنوبی یعنی شیلی در ورزشگاه آن وی آره نا اتریش برگزار  کرد.

 ایران در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی اتریش حریف خود را با نتیجه 2بر0 شکست داد تاثابت کند شیلی فراتر از یک حریف تمرینی بوده است.

** ترکیب تیم ملی فوتبال ایران :

علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، وحید امیری (90- رامین رضاییان)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی (70- امید ابراهیمی)، رضا قوچان‌نژاد (74- کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: کارلوس کی‌روش

** ترکیب تیم ملی شیلی:

کلودیو براوو، انزو روکو (63- گری مدل) ، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز (46- گوتیرز)، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار (63- داوید پیزارو) ، گونزالو خارا، فابیان اوریانا (46- الکسیس سانچس)، خوسه پدرو فوئنسالیدا (62- ایسلا) و اریک پولگا (46- آرانگوییس)

سرمربی: خورخه سامپائولی

** داور: مانوئل شوتنگروبر کمک ها: ریچارد هوبلر، آندریاس هیدنریک 

 در این دیدار  کاپیتان تیم ملی ایران (نکونام) اخطار گرفت.

حواشی دیدار:

قبل از آغاز بازی، یک دقیقه سکوت به احترام دو خبرنگار ایرانی اعلام شد و حاضرین در ورزشگاه به ایشان ادای احترام کردند.

میزان تشویق ها آنقدر زیاد بود که از شبکه های تلویزیونی صدای هواداران ایرانی شنیده می شد.

دقایق حساس:

** 1 – 0 (ایران) : باز هم استفاده از ضربات ایستگاهی در تیم ایران تحت رهبری کی روش جواب داد و کرنر ارسالی از جناح چپ که توسط آندرانیک تیموریان ارسال شد، با فرصت طلبی جواد نکونام و حضور به موقع وی در محوطه شش قدم شیلی همراه شد و ضربه بغل پای وی گل اول را برای ایران رقم زد. این گل در دقیقه 21 به ثمر رسید.

** خاطرنشان می شود این گل سی و هشتمین گل ملی نکونام است و از این بابت با تعداد گل های ملی علی کریمی برابری می کند.

دقیقه 43 – توپ ارسالی از جناح راست شیلی در محوطه جریمه ایران فرستاده شد که ضربه سر مهاجم تیم ملی شیلی را که از روی خط شش قدم زده شد را علیرضا حقیقی با یک واکنش فوق العاده دفع کرد.

نیمه اول با حساب 1 بر 0 پایان یافت.

**2 – 0 (ایران) : ضد حمله سریع ایران، با پاس سریع شجاعی ادامه پیدا کرد و گوچی که با حرکت سریع در عمق دفاع شیلی رخنه کرد و با پاسی عرضی در محوطه جریمه شیلی، امیری را صاحب توپ کرد و ضربه وحید امیری، گل دوم را برای ایران به ارمغان می آورد. این گل در دقیقه 50 به ثمر رسید.

دقیقه 58 – ماتیاس فرناندز، پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد که شوت محکم وی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 64 – باز هم آندو تیموریان ضربه ایستگاهی کات دار و زیبایی را به درون محوطه جریمه شیلی فرستاد که تعلل بازیکنان ایران باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

دقیقه 72 – باز هم فرناندز دروازه ایران را تهدید کرد اما مدافعان ایران او را مهار کردند.

این بازی با همان نتیجه 2 بر 0 به پایان رسید و ایران  سربلند از این دیدار بیرون آمد.










انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار