مشاور شهردار منطقه 10 در امور بانوان از تشریح اقدامات و فعالیت های این حوزه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

منیژه سادات شیرازی مشاور شهردار منطقه 10 در امور بانوان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات و فعالیت های این حوزه از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: در سال 93 برنامه های این حوزه بررسی مسائل و مشکلات حوزه زنان در ابعاد مختلف و ارائه راهکار و ایجاد فرصت های شغلی منطقه در جهت توانمندسازی، نظارت بر حسن اجرای فعالیت ها و اقدامات انجام شده بوده است.

وی افزود: این واحد با همت شهردار منطقه و بررسی ها و پیگیری های صورت گرفته موفق شده تا حد بضاعت مشکلات مالی، اسکان و اشتغال بانوان را مرتفع کند. همچنین برنامه های ویژه ای به منظور ترویج و ارتقاء سطح فرهنگ عفاف و حجاب با برپایی برنامه هایی همچون نمایشگاه عفاف و حجاب طهورا، هم افزایی ظرفیت ها برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب و نمایشگاه های ویژه در این خصوص در ماه مبارک رمضان و یوم الله 22 بهمن برگزار شد.

شیرازی تصریح کرد: یکی دیگر از برامه های اجرا شده در منطقه بررسی فضاهای موجود در سطح منطقه با هدف کاهش خطرپذیری بانوان و ارائه آن به بخش های مربوط جهت برطرف کردن مشکلات و برگزاری دوره های آموزشی رایگان ویژه 400 نفر از زنان سرپرست خانوار است که هدف از آن نیازسنجی و استعدادیابی از فرزندان زنان سرپرست خانوار است.

وی در پایان گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی بانوان شاغل، ثبت نام از بانوان شاغل منطقه و بیان مشکلات شغلی خود، بررسی مشکلات شاغلان منطقه و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها، برگزاری تورهای یکروزه تفریحی، ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان شاغل در فضای صمیمی و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان و نیازسنجی از پرسنل جهت آموزش در زمینه تخصص در حوزه های مربوط از جمله برنامه های اجرایی در سال 93 بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار