سال 93، پر سر و صداترین‌ لیگ برتر پینگ پنگ‌ رقم خورد

رقابت‌های لیگ برتر سال 93 پر سر وصداترین و پرحاشیه‌ترین لیگ در طول 22 دوره بود.

سال 93، پر سر و صداترین‌ لیگ برتر پینگ پنگ‌ رقم خوردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ بیست و سوم تنیس روی میز در سال 93 پر و سرو صدا و پر از حاشیه برگزار شد و این مسابقات را می‌توان از این جهت رکوردار محسوب کرد.

ماجرا از این قرار بود، که 3 بازیکن ملی‌پوش ایران یعنی نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی مشمول خدمت سربازی شدند و از آنجا که در لیگ تنیس روی میز تیمی حضور ندارد که مستقیم زیر نظر نظام وظیفه باشد اینکه هر کدام از این بازیکنان به کدام تیم جذب شوند پرحاشیه‌ترین اتفاق‌های سالم را رقم زد.

تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر‌ پر افتخارترین باشگاه تنیس روی میز و مدافع عنوان قهرمانی برای لیگ بیست و سوم به دنبال‌ جذب دوباره نوشاد عالمیان بود اما فدراسیون تنیس روی میز با پیوستن این بازیکن به قهرمان دوره گذشته لیگ مخالفت کرد و همین عامل باعث شد تا پتروشیمی‌ها تیم خود را بدون نوشاد ببنیند.

از سوی دیگر اعلام شد که تنها تیمی که می‌تواند بازیکنان سرباز را به خدمت بگیرد دانشگاه آزاد است و برای پیوستن نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی به این تیم سازمان لیگ مجبور شد آیین نامه خود را تغییر دهد.

به دنبال تغیر آیین نامه برادران عالمیان با دانشگاه آزاد قرار داد بستند اما سومین سرباز ملی‌پوش در مقابل حیرت سایر تیم‌ها به تیم خلیج پژم پیوست که از ابتدا نیز خواستار جذب وی بود.

این اتفاق باعث شد تا ابهامات زیادی به وجود آید که چرا قوانین فدراسیون فقط در خصوص پتروشیمی بندر امام ماهشهر اجرا می‌شود و این نوعی تبعیض بین تیم‌ها و جانبداری فدراسیون از تیم خاص است.

به هر حال لیگ 93 هر چند دیرتر از زمان اعلام شده اما سرانجام و باتمام این حرف و حدیث‌ها از پنجم دی کلید خورد.

حضور بازیکنان چینی در شهرداری تبریز نیز یکی از اتفاقات قابل توجه لیگ بیست و سوم بود که تا حدود زیادی به کیفیت مسابقات و جذابیت آن اضافه کرد و پیش بینی قهرمان را سخت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار