درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان ایرانی و پاکستانی/ سوداگران مرگ در منطقه لار غافلگیر شدند

جانشين فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف بيش از نيم تن ترياک و مرفين و دستگيري 4 قاچاقچي مواد مخدردر عمليات مسلحانه پليسي در شهرستان زاهدان خبر داد.

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان ایرانی و پاکستانی/ سوداگران مرگ در منطقه لار غافلگیر شدند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ ابراهيم قربانزاده در تشريح اين خبر گفت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پي کسب خبري مبني بر اينکه گروهي از قاچاقچيان پاکستاني و ايراني مقادير قابل متنابهي مواد مخدر را بصورت کوله باري و مسلحانه از مناطق مرزي لار وارد کشور نموده اند و قصد تحويل آن به قاچاقچيان بومي را دارند بلافاصله تيم هاي ويژه عملياتي از مواد مخدر و يگان تکاوري جهت بررسي موضوع به منطقه اعزام شدند.

قربانزاده در ادامه افزود:تيم هاي اعزامي عملياتي با اجراي چندين کمين در محورهاي ورودي منتهي به شهر زاهدان اقدام به مسدود نمودن راه هاي عبور قاچاقچيان نموده که اجبارا سوداگران مرگ به ارتفاعات منطقه مراجعت کردند.

سرهنگ قربانزاده تصريح کرد: با رد زني و تعقيب گريز قاچاقچيان عصر روز گذشته با مواجهه حجمه آتش ماموران، قاچاقچيان زمين گير و با بجا گذاشتن و مخفي کردن محموله هاي مواد به طرف ارتفاعات کوهستاني و صعب العبور متواري شدند.

جانشين انتظامي استان سيستان و بلوچستان در پايان خاطر نشان کرد:ماموران در تعقيب و بازرسي دقيق منطقه تعداد 37 کوله بجا مانده از سوداگران مرگ را ک مقدار 537 کيلو  و 700 گرم ترياک و 14 کيلو و 400 گرم مرفين در آن ها جاساز شده بود را کشف و ضبط و در ادامه کار تعداد 4 نفر از قاچاقچيان بومي را به همراه مقاديري سلاح و مهمات دستگير کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار