معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 سال 93

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 به تشریح اهم اقدامات و فعالیت‌های در سال 93 پرداخت.

محمد‌ کریملو  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اهم فعالیت‌ در سال 93 اظهار کرد: در سال 1393 حدود 20 مدرسه در سطح منطقه 11( 10 مدرسه پسرانه‌ و 10 مدرسه دخترانه) تحت پوشش طرح انتخابات دانش‌آموزی شهردار مدرسه، اردوهای نیم روزه دانش‌آموزی و حمایت از مدارس قرار گرفته‌اند.

وی در خصوص جشنواره آموزش ترویجی مشکات افزود: محورهای جشنواره مشکات بازتاب مهم‌ترین مسائل شهر و دغدغه‌های مدیریت شهری است که در 6 محور جامع با همکاری 20 سازمان، ستاد، شرکت، معاونت و اداره کل وابسته به شهرداری تهران و به ویژه با مشارکت و همکاری مدارس سطح منطقه برگزار شد.

کریملو در خصوص طرح اوقات فراغت در مدارس تصریح کرد: در خرداد ماه سال 93 طرح اوقات فراغت در 110 مدرسه سطح تهران برگزار شد که 6 مدرسه در منطقه 11 تحت پوشش این طرح قرار گرفت که در این مدارس تلاش‌هایی متنوع با موضوعات ورزشی آموزشی و تفریحی برگزار شد.

معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در ادامه عنوان کرد: طرح کاهش بی سوادی یکی از محورهای مهمی است که در این طرح شهروندان کم سواد و بی سواد شناسایی و جهت آموزش به سرای محلات معرفی شدند.

وی در خصوص مساعدت شهرداری منطقه 11 با آموزش و پرورش افزود: در بخش فرهنگی و اجتماعی کلاس‌ها و کارگاههای آموزشی با موضوعات مختلف در مدارس برگزار شد که همچنین در طرح‌های مختلف از جمله طرح حمایت از مدارس و استقبال از هرهماهنگی برای آماده سازی مدرسه فراهم شد.

کریملو در خصوص طرح انتخابات شهردار مدرسه تأکید کرد: انتخابات دانش‌آموزی شهردار مدرسه در مدارس مقطع راهنمایی برگزار شد که همچنین در اجرای این طرح بودجه‌ای در اختیار مدارس قرار گرفت که توانستند با توجه به نیاز‌سنجی و صلاحدید مدیر مدرسه جهت انجام امور مربوطه هزینه کردند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11در پایان در خصوص جهت‌آموزش دانش‌آموزان و ترغیب‌ آنها در زمینه رعایت مقررات شهری گفت: بازدید از پارک ترافیک و آموزش مبانی رعایت مقررات شهروندی با هماهنگی اداره آموزش‌های شهروندی، پلیس راهور کلاس‌های آموزشی با موضوع رعایت قوانین و مقررات شهری در سرای محلات 17‌گانه و مدارس سطح منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فعالیت ، منطقه ، 11
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار