رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 16به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری 8 مانور مدیریت بحران در جنوب تهران/ به روزرسانی تجهیزات مدیریت بحران در سال 94

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 16 گفت: در سال گذشته 8 مانور پیشگیری از حوادث در بیمارستان امیرالمومنین و نیروگاه بعثت و ... برگزار کرد.

رضا هراوند رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 16در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد مدیریت بحران در سال 93 و ابلاغیه سازمان مدیریت پیشگیری بحران، در سال 93 موفق به اجرای تمام برنامه‌های مدیریت بحران شدیم و از برنامه سازمان جلوتر هستیم.

وی افزود: برگزاری یک مانور بزرگ در بیمارستان امیر المومنین و همچنین برگزاری دو مانور در نیروگاه بعثت و پایانه جنوب از جمله بزرگترین مانور مدیریت بحران در سال گذشته بود که به طور کلی در سال 93 8 مانور برگزار شد.

وی در ادامه به تشکیل گروه‌های دوام اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره و کلاس آموزشی تزریقات، CPR، کمکهای اولیه و همچنین کلاس‌های پناه‌گیری و موضوعات مربوط به زلزله برای 7 گروه‌های دوام در منطقه از جمله اقدامات مهم در سال گذشته بود.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های سال 93 و برنامه‌های مدیریت بحران در سال 94 اشاره و تصریح کرد: افزایش تجهیزات و پیشگیری از بحران از جمله برنامه‌هایی است که در سال 93 اجرا کردیم و سعی داریم در سال آینده تجهیزات مقابله با حوادث و پیشگیری از بحران افزایش و به روز شود.

هراوند در پایان گفت: ارتقا گروه‌های دوام و مشارکت مردم در شرکت در این گروه‌ها و همکاری با مسئولین مدیریت بحران از  جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: مانور ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار