معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 14 با اشاره به مهمترین طرح ها و برنامه های اجرا شده از آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک در نواحی 6 گانه این منطقه خبر داد.

آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک در نواحی 6 گانه در منطقه 14
محمد فردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 14 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهمترین طرح ها و برنامه های اجرا شده اظهار کرد: آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک، ساماندهی و توسعه و نگهداری و تجهیز پایانه ها و مدیریت بهره برداری از سیستمها و تسهیلات حمل و نقل عمومی از مهمترین طرح های اجرا شده در سال 93 است.

وی با بیان دیگر طرح ها و برنامه های مهم اجرا شده تصریح کرد:احداث و تجهیز توسعه معابر ویژه دوچرخه، احداث و توسعه خطوط و تسهیلات سیستمهای حمل و نقل و نیمه عمومی و احداث و توسعه و تجهیز پارکینگ های طبقاتی غیر مکانیزه نیز از جمله برنامه های مهم اجرا شده است.

خردمند در رابطه با فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک در طرح جهادی ادامه داد: این فعالیت ها شامل( تهیه، نصب، جمع آوری و مرمت استوانه ایمنی)،( تهیه، نصب، مرمت شبکه ایمنی)،(‌تهیه، نصب، مرمت و جمع آوری تابلوی انتظامی با پایه)،( تهیه، نصب، مرمت، جمع آوری انواع تابلو هشدار دهنده با پایه)،( نصب شیشه سرپناه ایستگاه اتوبوس)،( مرمت پوشش سقف سرپناه ایستگاه اتوبوس) و جمع آوری استیکر سرپناه ایستگاه اتوبوس است.

معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص دیگر فعالیت های این حوزه در طرح جهادی گفت: خط کشی محور، خط کشی بلوک عابر پیاده، خطر کشی ایستگاه تاکسی و اتوبوس، مرمت و نگهداری گاردریل، نصب و مرمت تابلوهای راهنمایی مسیر، نصب و مرمت تابلوهای اسامی معبر، اجرای راستگرد و چپگرد و اصلاح هندسی، اجرای برنامه آموزشی، نصب روشنایی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، نصب ایستگاه اتوبوس و تاکسی و مطالعه مورد ترافیکی در سطح ناحیه نیز از دیگر فعالیت های این حوزه بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار