نثاری خبر داد:

استقبال بیش از 10 هزار مسافر از ایستگاه های اطلاع رسانی جنوب شهر

خدمات ایستگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهر تهران از نخستین روزهای سال نو با استقبال چشمگیری از سوی شهروندان و مسافران روبرو شد.

استقبال بیش از 10 هزار مسافر از ایستگاه های اطلاع رسانی جنوب شهربه گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری شهردار منطقه با اعلام اینکه بیش از 10 هزار نفر در 10 روز نخست سال جدید از این ایستگاه ها استقبال کرده اند گفت: از طریق این ایستگاه ها علاوه بر توزیع بسته های اطلاع رسانی شامل نقشه شهر تهران و معرفی مسیرهای گردشگری، کارت تخفیف از خدمات مترو، بی آر تی و رستورانها، بسته های و روزنامه های تهرانگردی، مسابقه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید به همراه توزیع جوایز اجرا شده است.

وی در خصوص تورهای تهرانگردی ادامه داد: این تورها به صورت نیم روزه از ساعت 8 تا 12 ظهر و یکروزه از ساعت 8 تا 18 جهت آشنایی مسافران با اماکنی همچون کاخ گلستان، امامزاده صالح، امامزاده داوود، امامزاده شاه عبدالعظمیم، برج میلاد، بی بی شهربانو، موزه ها و سایر اماکن تفریحی و تاریخی شهر تهران برگزار می شود.

نثاری تصریح کرد: ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی امسال در عوارضی تهران قم، حرم مطهر، پارکینگ غربی حرم ، پارک افرا، پارک شهید کاظمی و بوستان ولایت مستقر هستند که بیشترین استقبال مسافران طی این مدت در ایستگاه های حرم مطهر و پارکینگ غربی بوده است.

شهردار منطقه همچنین به اسکان مسافران نوروزی در بوستان ولایت اشاره و یادآور شد: تاکنون 210 خانوار از شهرهای اصفهان، شیراز، کردستان، همدان، مشهد و اردبیل در این بوستان اسکان داده شده و صدها نفر نیز از خدمات ایستگاه اطلاع رسانی دایر شده در این بوستان بهره مند شده اند.

گفتنی است در نخستین روز عید حجت الاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه هوشیار مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از محل اسکان مسافران نوروزی در این بوستان بازدید کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار