قزوین؛

۱۳۴۴ ماموریت در قزوین توسط اورژانس انجام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: اورژانس استان از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه سال جاری یک هزارو ۳۴۴ ماموریت انجام داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛مهرام اظهارداشت: فعالیت های همکاران ما در پایگاه های فوریت های پزشکی استان از طریق استقرار ۳۵ پایگاه با استفاده از ۴۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد امداد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، انجام می شود.

وی افزود: از روز ۲۸ اسفند ۹۳ تا روز هفتم فروردین سال جاری در مجموع یک هزار و ۳۴۴ مورد ماموریت توسط اورژانس استان انجام شده است که از این تعداد ۲۱۵ مورد تصادفی بوده و ۲۶۴ مصدوم نیز به بیمارستان های استان منتقل شده اند.

مهرام با بیان اینکه ۶۵ مصدوم هم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شده اند، افزود: همکاران ما ایستگاه های سلامت را در محورهای مواصلاتی استان بر پا کرده اند و خدمات رایگان و غیر اورژانس را به مسافران عزیز ارایه می کنند که فقط طی چند روز گذشته ۴۳۱ تن برای مداوا به این مکان ها مراجعه کرده اند.

این مسئول در مورد فعالیت های حوزه بهداشت محیط نیز با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته، همکاران بهداشت محیط ما هشت هزار و ۳۸۵ مورد بازرسی داشته اند و در فاصله ۲۸ اسفند تا هفتم فروردین ماه امسال، یک هزار و ۱۵۴ مورد بازدید داشتند که بیش از ۱۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مرحله اول و بیش از یک هزارو ۳۰۰ کیلوگرم در مرحله دوم کشف و معدوم شده است.


انتهای پیام/ض

برچسب ها: ماموریت ، قزوین ، اورژانس ، توسط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.