احدی: عملکردمان نسبت به سال گذشته بهتر شده است

احدی در خصوص عملکردشان در سال 1393 گفت: با توجه به فشار مشکلات مالی که داشتیم، تقریبا توانستیم همه برنامه‌هایمان را عملی سازیم و نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده ایم.

علیرضا احدی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فراتر از تقویت ورزشی پیش رفتیم و حدود 300-400 برنامه را عملی کردیم و فقط یک جشنواره ما عملی نشد.

وی در خصوص عواملی که باعث شدند آن جشنواره عملی نشود بیان کرد:برخی از استان ها و همکاران بدون برنامه پیش بینی شده عمل کردند و همین عامل باعث شد تا این جشنواره برگزار نشود.

وی درباره مهمترین رویدادهای ورزشی این هیئت در سال 93 تصریح کرد: تمام رویدادهایمان در سال 93 برایمان مهم و با ارزش هستند و در این میان جشنواره نوروزی که در شیخ صفی اردبیل برگزار شد، برگزاری مسابقات کشتی گولشمک و برنامه ها دهه فجر که در تمامی شهرستان ها در بخش آقایان و بانوان برگزار شد از مهمترین برنامه های استان ما به شمار می آیند.

علیرضا احدی در پایان در خصوص برنامه های نوروزی سال 94 خاطر نشان کرد: برای نوروز 94 شهرستان های مهمان پذیر را شناسایی کردیم و طبق دستور العمل مسابقه برگزار می کنیم  و در مرکز گردشگری مشکین شهر، سرعین، اردبیل و خلخال برای کودکان بازی های بومی و محلی برگزار می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار