با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و موج جدید سفرهای نوروزی حجم ترافیک در برخی محورهای استان به خصوص آزاد راههای زنجان –قزوین ،زنجان-تبریز و ترانزیت زنجان –میانه و زنجان –تاکستان به صورت نیمه سنگین برقرار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛سرهنگ شیر محمدی گفت: محور تهم چورزق فردا از ساعت 6 بعد از ظهر تا تخلیه بار ترافیکی بصورت یکطرفه از سمت تهم به سمت زنجان خواهد بود.
 
وی با اشاره به اینکه تردد کامیون فردا در جاده قدیم زنجان –میانه، زنجان-طارم و زنجان بیجار ممنوع است افزود: تردد موتور سیکلت در کلیه محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
 
وی از رانندگان خواست از کلیه حرکات مخاطره امیز و سرعت و سبقت‌های غیر مجاز پرهیز کنند.
 
صرفی کارشناسی هواشناسی استان نیز وضعیت جوی امروز زنجان راقسمتي ابري بتدریج افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.
 
وی برای فردا نیز آسمان صاف تا قسمتي ابري گاهی وزش باد پیش بینی کرد و افزود :با توجه به پیش بینی افزایش دما برای فرداشرایط برای رفتن هم استانی ها به دل طبیعت مهیاست.
 
مسئول مرکز راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز اعلام کرد خوشبختانه امروز کلیه راههای استان باز و تردد در آنها برقرار است .
 
وی ادامه داد:باتوجه به پایان تعطیلات و شروع موج دوم سفرهای نوروزی حجم ترافیک در برخی محورهای استان به خصوص آزاد راهها ی زنجان –قزوین ،زنجان-تبریز و ترانزیت زنجان –میانهو زنجان –تاکستان به صورت نیمه سنگین برقرار است.
 
خوشکام از مسافران و رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئن در جاده های استان تردد کنند.
 
 
انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.