سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛

تشریح محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروز

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های تردد روزهای پایانی تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

تشریح محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروز
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروز اظهار کرد:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروز و بازگشت مسافرین به شهرهای خود،ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی در محورهای مختلف برای روزهای سیزدهم و چهادهم فروردین درنظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در محور کرج-چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12ظهر روز سیزدهم فروردین تا ساعت 3بامداد روز بعد از سمت میدان امیرکبیر تا مرزن آباد ممنوع بوده و همچنین از ساعت 16  تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

رحمانی در خصوص محور هراز تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 فردا(سیزدهم) تا 2بامداد روز بعد از رودهن تا آب اسک ممنوع است ضمن اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن در این محور ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در پایان گفت: بر همین اساس در همه محورهای مواصلاتی اصلی کشور ممنوعیت و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلی، کامیون و کامیونت) طی دو روز آینده وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، راهها ، محدودیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.