در غیاب دو خبرنگار فقید؛

تیم ملی فوتبال به کشور بازگشت

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که برای انجام دیدارهای تدارکاتی از کشور خارج شده بودند با استقبال هواداران در فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که برای انجام دیدارهای تدارکاتی از کشور خارج شده بودند با استقبال هواداران در فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشتند.

پس از اینکه تیم ملی فوتبال ایران در غیاب 2 خبرنگار فقید خود به ایران بازگشت، اصحاب رسانه به همت روابط عمومی فرودگاه مراسمی را به مناسبت درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار وطن‌امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار کردند.

هیچ خبری از مسئولان فدراسیون فوتبال نبود و هیچ نماینده‌ای از وزارت ورزش یا فدراسیون در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور نداشتند.

در حدود 200 هوادار در فرودگاه امام خمینی حضور داشتند و به شدت سرمربی تیم ملی ایران را مورد تشویق های خود قرار دادند.


کی روش نیز پس از ورود به فرودگاه امام به کنار بنری که برای این دو خبرنگار فقید نصب شده بود رفت و برای آنها طلب آمرزش کرد.

پس از حضور آنها در فرودگاه، به سمت عکس‌هایی از مرحوم حسین جوادی و میلادی اسلامی، دو خبرنگار فقید ایرانی رفتند که در فرودگاه گذاشته شده بود و دسته‌گل‌هایی را برای یادبود در کنار عکس آنها قرار دادند.

کی روش در این باره اظهار داشت: یکی از اتفاقات ناگوار که پیش آمد از دست دادن این دو خبرنگار بود که تاکنون برخورد زیادی با آنها داشتم و ظی مدت این 4 سال بارها آنها را دیده بودم و درگذشت این دو خبرنگار تراژدی بزرگی بود.

وی در مورد سایر موارد هیچ صحبتی نگرد و گفت صحبتی ندارم.

خبری در خصوص ضبط گذرنامه کی روش در فرودگاه امام (ره) که از یکی از خبرگزاریها منتشر شده بود که کاشانی مدیر روابظ عمومی فرودگاه در این باره به خبرنگار ما گفت: روادید کی روش مشکلی داشت که توسط پلیس فرودگاه حل شد و گذرنامه کی روش ضبط نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار