ساری ؛

کشف 31 فقره سرقت و دستگيری مجرمان حرفه ای زن در آمل

فرمانده انتظامی آمل از شناسايي و دستگيري سارقان سابقه دار،و 31 فقره سرقت درعیدامسال دراین شهرستان خبرداد.

بکشف 31 فقره سرقت و دستگيری مجرمان حرفه ای زن در آمله گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری سرهنگ " ولي اله گنجيان مقدم " با اعلام اين خبر گفت : با توجه به اينکه وقوع سرقت در جامعه موجب نارضايتي شهروندان مي شود و از طرفي تاثيري منفي بر احساس امنيت جامعه خواهد داشت ، مبارزه و پيشگيري از سرقت در اولويت کاري پليس قرار دارد

وي همچنين در ادامه افزود : ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، جاعل و کلاهبردار به نام " حسين-ي " را که به اتهام کلاهبرداريهاي متعدد تحت تعقيب پليس آگاهي شهرستان نور بوده را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در خاتمه ضمن بيان اينکه متهمان دستگيرشده، تاکنون به 31 فقره سرقت اعتراف کرده و تحقيقات در رابطه با ديگر سرقت هاي اين متهمان ادامه دارد، از مردم خواست: هرگونه مورد مشكوك را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسيدگي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان " آمل" مازندران، از شناسايي و دستگيري دو تبهکار زن در راستاي طرح مقابله با مجرمان حرفه اي در بازرسي از منزلي مجردي خبر داد.

سرهنگ " ولي الله گنجيان مقدم با اعلام اين خبر ، گفت: با رويکرد ارتقاء امنيت شهروندان در ايام تعطيلات نوروزي طرح مقابله با مجرمان حرفه اي و کنترل منازل مجردي به مرحله اجراء درآمد.

وي گفت : ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي به منظور افزايش نظم و امنيت در سطح حوزه استحفاظي نسبت به اجراي عمليات‌ هاي همزمان براي دستگيري مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌اي و کنترل منازل مجردي اقدامات لازم را در دستور كار قرار دادند.

سرهنگ گنجيان افزود: به همين منظور پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، محل فعاليت و اختفاي دو زن تبهکار که به صورت حرفه اي اقدام به سرقت مي کردند، شناسايي شد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت : ماموران با شناسايي اين دو متهمه به نام هاي " زهرا – ط " و " الف – ب " با هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه هر دو متهم را دستگير و در بازرسي از محل سکونت اين افراد مقاديري اقلام مسروقه کشف و ضبط کردند.

وي خاطرنشان كرد: در تحقيقات انجام شده از متهمان اين افراد به 12 فقره سرقت به روش کش روزني اقرار کردند.

متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.


انتهای پیام/ق

برچسب ها: کشف ، آمل ، دستگیری ، سارقان ، امسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.