رودهن؛

مدارس سر تیتر جنگ نرم دشمن است

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت: مدارس با برخورداری از طیف گسترده قشر جوان به عنوان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران سر تیتر جنگ نرم دشمن قرار دارند.

مهیار رستگاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد شاخه های جنگ نرم در جامعه گفت: با آموزش و پرورش شهرستان پردیس رابطه خوبی داریم و طی تعاملات خوبی که  داریم به منظور فرهنگسازی در بین دانش آموزان برای آشنایی با تهدید ها در مورد مواد مخدر برنامه هایی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به این موضوع که قشر جوان هدف اصلی سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر هستند تصریح کرد: قشر جوان هدف اصلی سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر هستندو مدارس و دانش آموزان در تیررس آنها قرار دارندما از طریق این ارتباط و تعامل جوانان را با دام های پهن شده در جامعه توسط سودا گران مرگ آشنا خواهیم کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد: وقتی دانش آموزان و همه قشر جوان با ابعاد مختلف تحدید سوداگران مرگ آشنا شوند از تله هایی که آنها برایشان در جامعه پهن کرده اندفاصله گرفته و دوری خواهند کرد.

رستگاری در خاتمه در مورد نقش مهم خانواده ها برای جلوگیری از ورود قشر جوان به بدنه آسیب های اجتماعی اظهارداشت: نباید فراموش کرد که خانواده ها هم در این فرهنگسازی نقشی مهم ایفا می کنند و باعث می شوند تا فرزندانشان به آسیب های اجتماعی گرایش پیدا نکرده و آثار منفی این موضوع به بدنه جامعه وارد نشود.


انتهای پیام/ض


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.