بهروان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برای اجرای برنامه بازی‌ها بدون ایراد نبودیم/حق پخش تلویزیونی هنوز به سرانجام نرسیده است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: تما تلاشمان را می‌کنیم که کل برنامه‌ریزی اول فصل را به نحو احسن انجام دهیم اما دیگران باید در این مورد قضاوت کنند.

برای اجرای برنامه بازی‌ها بدون ایراد نبودیم/حق پخش تلویزیونی هنوز به سرانجام نرسیده است
غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسائل پیش بینی نشده باعث شد که نتوانیم برنامه بازی‌ها را به طور کامل اجرا کنیم اما تا جایی که امکان داشت برنامه‌ها را مو به مو اجرا کردیم. تغییرات به وجود آمده هم بر طبق مقتضیات زمانی به وجود آمد. به هر حال برنامه‌ها را طوری جلو بردیم که کمترین تغییر را داشته باشیم.

بهروان در ادامه عنوان کرد: به هر حال تمام سعی مان را کردیم که برنامه‌ بازی‌ها به صورتی باشد که هم به تیم ملی و هم به باشگاه‌ها کمک شود تا به موفقیت برسند. هم اکنون هم در حال تنظیم برنامه‌های بازی‌های لیگ پانزدهم هستیم همچنین قرار است تقویم بازی‌ها هم به AFC و FiFa اعلام کنیم که چه وقت لیگ را تمام می‌کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر تصریح کرد: برای اجرای برنامه بازی‌های لیگ برتر بدون ایراد نبودیم اما تا حد امکان برنامه‌ها را اجرا کردیم. همچنین برخی از مواقع درخواست تیم‌ها را اجابت نکردیم تا برنامه‌ریزی لیگ لطمه وارد نشود.

وی در مورد مهمترین اتفاق سال 93 عنوان کرد: حضور موفقیت آمیز تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا مهمترین اتفاق سال 93 بود. با اینکه تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا نتوانست از گروهش بالا بیاید اما قرض چند بازیکن جوان دستاورد تیم ملی در این بازی‌ها بود. همچنین سازمان لیگ با برنامه ریزی اصلی توانسته تا الان به تیم ملی کمک کند.

بهروان در مورد بدترین اتفاق سال 93 اظهار داشت: تیم ملی با تمام شایستگی‌اش نتوانست به مرحله بعد این رقابت‌ها راه یابد. حذف تیم ملی امید در مسابقات باعث شوک اهالی فوتبال شد. همچنین علیرغم تلاش‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر حق پخش تلویزیونی به سرانجام نرسید. همه این موضوعات جزو بدترین اتفاقات فوتبال در سال 93 بود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتبالی از لحاظ اقتصادی دچار مشکل هستند و امیدوارم مشکلات فوتبال‌ ما در سال 94 تا حدودی برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار