طلایی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

واگذاری بوستان پردیسان به شهرداری تهران/ ارائه گزارش شهرداری در رابطه با توسعه فضای سبز پایتخت به شورای شهر تهران

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران درخواستی برای رئیس جمهور مبنی بر تحویل بوستان پردیسان به شهرداری تهران را تنظیم کردند.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای شهر تهران در بوستان جنگلی یاس، اظهار کرد: بحث عمده‌ی شورای شهر به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با توسعه فضای سبز پایتخت پرداخت./

وی افزود: شهرداری تهران گزارش در رابطه با اقدامات انجام گرفته در توسعه و حفظ فضای سبز و همچنین بازپیرایی بوستان جنگلی یاس به شورای شهر ارائه داد که در پایان در قالب سندی توسط اعضای شورا از مقام معظم رهبری برای توجه به فضای سبز از شهردار تهران و معاون‌ها برای اجرای فرمایشات رهبری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

طلایی گفت: در نخستین جلسه شورای شهر تهران درخواستی مبنی بر تحویل بوستان پردیسان از دولت به شهرداری تهران تنظیم شد تا این پارک برای شهروندان به تفرج‌گاه دیگری همچون بوستان یاس تبدیل شود.

نایب ر ئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در این جلسه از تیم هسته‌ای ایران به منظور پیروزی در مذاکرات نیز تقدیر به عمل‌ آمد و شورای شهر خود را آماده خدمت گذاری در راستای تحقق نام سال 94 و ارتقای سطح مدیریت شهری در سال جاری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار