بابادیوند خبر داد:

برگزاری اردوی مشترک پینگ پنگ بازان به میزبانی مجارستان

مدیر تیم های ملی فدراسیون تنیس روی میز گفت: برنامه‌های ما برای حضور در مسابقات جهانی بعد از تعطیلات آغاز شده و اردوی مشترک مجارستان را در پیش داریم.

برگزاری اردوی مشترک پینگ پنگ بازان به میزبانی مجارستانمهرداد بابادیوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در تشریح برنامه‌های امسال تیم ملی تنیس روی میز قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان چین بیان کرد: بعد از تعطیلات نوروز بازیکنان از 16 فروردین وارد اردوی داخلی شدند این اردو با حضور نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی و پوریا عمرانی تا 16 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و از آن‌جا که مسابقات قهرمانی جهان 16 اردیبهشت برگزار می‌شود، مجبور هستیم برنامه های آماده‌سازی را به صورت فشرده برگزار کنیم. 
 
وی ادامه داد:‌ بعد از اردوی داخلی 19 فروردین، ملی پوشان ما اردوی مشترکی را با حضور تیم‌های مجارستان و بلژیک به میزبانی مجارستان برگزار خواهند کرد که این برنامه تا 24 فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان کرد: تیم مجارستان، بازیکنان قدرتمندی را در اختیار دارد و 2 بازیکن آنها در رنکینگ زیر 100 هستند و 2 بازیکن دیگر هم وضعیت خوبی در رنکینگ دارند، این تیم در دسته یک جهانی است و نسبت به تیم ایران یک سطح بالاتر هستند بنابراین تمرین در کنار آ‌ن‌ها می‌تواند نتایج مثبتی برای ورزشکاران ما به همراه داشته باشد. 
 
بابادیوند از حضور پینگ پنگ بازان  کشورمان در رقابت‌های لوگزامبورگ هم خبر داد و در این باره تصریح کرد: بعد از پایان اردوی مجارستان ملی پوشان کشورمان از 26 تا 29 اردیبهشت در مسابقات لوگزامبورگ شرکت می‌کنند و بعد از آن 4 اردیبهشت برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان اعزام می‌شوند. 
 
مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز درباره نتایج مسابقات جهانی چین پیش بینی کرد: حضور در مسابقات لیگ به بازیکنان ما کمک کرده است که به آمادگی مطلوبی برسند زیرا لیگ امسال با کیفیت بالایی در حال برگزاری است و ملی پوشان در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند، به علاوه اینکه 2 بازیکن چینی نیز در یکی از تیم‌ها بازی کردند فکر می‌کنم بعد از لیگ و با توجه به برنامه ریزی هایی که در نظر گرفته ایم تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان چین ورزشکاران ما به آمادگی مطلوبی دست یابند و نتایجی که کسب می‌شود بهتر از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: رقابت های قهرمانی جهان یک سال در میان به صورت انفرادی یا تیمی برگزار می‌شود مسابقات امسال به صورت انفرادی خواهد بود و نتایج آن را باید با 2 سال گذشته مقایسه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار