نژادفلاح: درخشان بخواهد بماند، از وی حمایت کامل می کنم!/ برانکو یکی از گزینه ها است

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر درخشان افتخار دهد و در کنار تیم بماند قرص و محکم در کنارش خواهیم ایستاد و از وی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد حسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه دیشب که با درخشان صورت گرفت وی عنوان کرد شاید رفتنم بتواند به تیم کمک کند و پیشنهاد استعفا از سوی وی مطرح شد و من نیز از این بزرگوار خواستم تا در تیم بماند تا تیم در جهت خوب رشد نماید.

وی افزود: ما نیز در جلسه شب گذشته پیشنهاد استعفای وی را نپذیرفتیم و علاقه مند هستم که وی همچنان در تیم به کار خود ادامه دهد. وی بیان کرد با توجه به تماسی که امروز درخشان با من داشت درخواست کرد که در تمرین امروز سرخپوشان شرکت نمایم و من نیز در تمرین حضور یافتم اما نکته قابل توجه این است که درخشان بطور مجدد در حضور بازیکنان پیشنهاد استعفای خود را مطرح کرد ولی باید بگویم ما همچنان خواسته وی را نپذیرفتیم و اصرار داریم که وی بزرگواری کند و ما نیز در خدمت این عزیز باشیم چرا که وی از بزرگان پرسپولیس می باشد .

نژادفلاح تصریح کرد: با توجه به استعفای درخشان از وی خواهش کردیم که اگر قصد رفتن دارد تا بازی النصر تیم را همراهی نماید و قرار است که در جلسه فردا تصمیم نهایی را درخشان اعلام کند و بتوانیم به یک جمع بندی نهایی برسیم.

وی ادامه داد: درخشان پرسپولیسی اصیل است که در رابطه با استعفای وی من کاسه داغ تر از آش نخواهم شد ولی در جلسه فردا همه چیز بصورت قطعی مشخص خواهد شد.

وی افزود: در صورت استعفای درخشان بطور حتم بر روی دو گزینه دیگر کار خواهیم کرد اما باید بگویم هنوز هیچ مربی قطعی نشده است.

وی گفت: اگر درخشان افتخار دهد و در کنار تیم بماند قرص و محکم در کنارش خواهیم ایستاد و از وی حمایت خواهیم کرد و اگر در جلسه فردا به نتیجه ای رسیدیم که هیچ در غیر اینصورت پس از بازی با النصر بدنبال سرمربی جدید خواهیم بود و خود درخشان نیز در این زمینه توصیه داشته که هر چه سریعتر سرمربی جدید برای تیم انتخاب شود تا تیم آسیب نبیند اما در صورت رفتن درخشان حسین عبدی خواهش کردیم که تمرینات تیم را دنبال کند چرا که وی آشنایی زیادی با شرایط تیم و بازیکنان دارد.

نژادفلاح ادامه داد: یکی از گزینه های مدنظر ما برای سرمربیگری تیم برانکو خواهد بود اما همانطور که گفتم این موضوع طی روزهای آینده به قطعیت خواهد رسید.

وی در مورد عضویت هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس گفت: وی را به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب کردیم،امیدواریم حضور وی بتواند برای تیم موثر باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، فوتبال ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار