عبدی: صحبت‌های نژاد فلاح و درخشان در محل تمرین حرفه‌ای نبود/ از نظر من سوشا اخراج بود

سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معتقدم که صحبت‌های نژاد فلاح و درخشان در محل تمرین حرفه‌ای نبود و می‌بایستی در خصوص استعفای درخشان محل مناسبی را برای مذاکره درنظر می گرفتند.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود : حدر حال حاضر نگاه ما به بازی مقابل النصر باید نگاه ملی باشد و در این دیدار باید خودمان را ثابت کنیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی تصریح کرد:در هر صورت حرف و حدیث در تیم پرسپولیس بسیار است اما باید با مسائل پیش آمده کنار بیاییم و امیدوارم تیم به درستی هدایت شود و بازیکنان جایگاه خو را بدانند تا بتوانند آنچه که وظیفه دارند را به خوبی ادا کنند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من صحبت‌های دیروز نژادفلاح و درخشان در تمرین پرسپولیس نباید صورت می گرفت و بهتر بود این کار حرفه‌ا‌ی‌تر انجام می‌شد تا تیم و بازیکنان با مشکل مواجه نشوند.

وی درخصوص استعفای درخشان گفت: من در این مورد بی‌اطلاع بودم و با شنیدن این موضوع خیلی شوکه شدم.

وی یادآور شد: عملکردی که صورت گرفت غیرحرفه ای بود و باید انتخاب سرمربی در چارچوب حرفه ای انجام می‌شد تا بازیکنان روحیه خود را از دست ندهند و از مربی تمکین می‌کردند.

وی اظهار داشت: بحث سوشا همانور که می‌دانید با اتفاقات قبل تمام شده بود اما باشگاه و درخشان در تماسی که امروز با من داشتند عنوان کردند که وی عذرخواهی کرده است، اما به اعتقاد من رفتار سوشا از نظر من قابل قبول نیست و وی در تمرین امروز نیز با لباس شخصی آمده بود.

وی افزود: هر بازیکنی که تخطی کند دیگر جایگاهی برایش در تیم وجود ندارد و با این رویه همه بازیکنان و مجموع تیم از این مسئله ناراحتیم و به دلیل گذشت درخشان ما هم از وی می‌گذریم.

وی گفت: در حال حاضر ما به تمام داشته‌های خود نیاز داریم و درصدد این هستیم تا وی را به آغوش تیم باز می‌گردانیم، و اگر دیدید که وی در بازی‌های آتی حضور دارد یا اینکه درون دروازه‌سرخپوشان حاضر نیست تعجب نکنید.

حسین عبدی ادامه داد: در حال حاضر ذهن من و بازیکنان معطوف به بازی روز چهارشنبه مقابل النصر است و باید تیم را مدیریت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو کارنامه خوبی دارد اما اکنون زمان مناسبی نیست  که در این خصوص صحبت کنیم باید هر مسئله‌ای در زمان و مکان خود انجام شود.

وی اذعان داشت: اگر من سرمربی دائم پرسپولیس نشدم بدین خاطر است که مسئولان چنین خواسته‌اند و در این مورد نیز نژاد فلاح باید پاسخگوی این سوالات باشد نه من زیرا صلاحدید باشگاه اینگونه بوده و من نباید در اینباره اظهار نظر کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عبدی ، مربی ، تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار