چمران در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر مطرح کرد:

شورا و شهرداری با مردم همدلی و هم زبانی کنند/مسیر ارتقاء ملی هیچ وقت متوقف نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: با توجه به اینکه یک دولت محلی محسوب می‌شوند شورا نیز با شهرداری همدلی و همزبانی باید با مردم تهران داشته باشند.

شورا و شهرداری با مردم همدلی و هم زبانی کنند/مسیر ارتقاء ملی هیچ وقت متوقف نمی‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامگذاری امسال به نام  دولت ملت، همدلی همزبانی اظهار کرد: امیدواریم این توفیق و شایستگی را داشته باشیم که این همدلی و همزبانی را که موجب انسجام و وحدت کشور می‌شود به اجرا بگذاریم. 
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک دولت محلی محسوب می‌شوند شورا نیز با شهرداری همدلی و همزبانی باید با مردم تهران داشته باشند. 
 
وی به روز جهانی بهداشت اشاره کرد و گفت: در این روز که از اول تا 7 اردیبهشت ماه است، شورا و شهرداری تهران برنامه‌های مفصلی را برگزار خواهند کرد. 
 
چمران خاطر نشان کرد: روز چهارشنبه 19 فروردین نیز سالگرد شهادت آیت‌الله سید محمدباقر صدر و خواهرشان بنت‌الهدی است که در سال 1359 به دست دژخیمان صدام به شهادت رسیدند. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز پنجشنبه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای است که جا دارد در این روز پیشرفت‌های هسته‌ای را که با همت دانشمندان ایرانی به آن دست یافته‌ایم نمایش دهیم و برای به نتیجه رسیدن مذاکرات به نفع ملت همراهی و همکاری لازم را داشته باشیم. 
 
چمران افزود: ما هیچ وقت دانشمندان شهید هسته‌ای را فراموش نمی‌کنیم و این مسیر ارتقاء ملی همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند هیچ وقت متوقف نمی‌شود. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان سخنان خود درگذشت عموی هادی ساعی عضو شورای اسلامی شهر تهران را نیز تسلیت گفت. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: شورا ، شهرداری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار