در معاملات امروز؛

تالار شیشه‌ای به استقبال سیمانی‌ها رفت

امروز عرضه اولیه سهام سیمان فارس خوزستان صورت گرفت که 65 میلیون سهام که 10 درصد کل سهام شرکت فارس خوزستان را تشکیل می‌دهد به ارزش هر سهم 445 تومان در اولین دقایق ورود سهام به تالار معامله شد.

تالار شیشه‌ای به استقبال سیمانی‌ها رفتنیکفر مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سیمان فارس خوزستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اولین دقایق بازگشایی سهام سیمان فارس خوزستان گفت: امروز عرضه اولیه سهام سیمان فارس خوزستان صورت گرفت که 65 میلیون سهام که 10 درصد کل سهام شرکت فارس خوزستان را تشکیل می‌دهد به ارزش هر سهم 445 تومان در اولین دقایق ورود سهام به تالار معامله شد.

وی در توضیح عرضه بعدی سیمان فارس خوزستان گفت: این تنها عرضه‌ و عرضه اولیه شرکت فارس خوزستان بوده و برای عرضه بعدی فعلا برنامه‌ای نداریم.

نیکفر با اشاره به شرایط عرضه سهام سیمان فارس خوزستان تصریح کرد: ما در اولین عرضه خود در تالار حافظ با استقبال خوبی روبرو شدیم و تمامی سهام  عرضه شده در شرکت سیمان فارس خوزستان در دقایق اولیه به قیمت خوب معامله شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط فعلی بازار سرمایه برای عرضه سهام این شرکت یادآور شد: جو روانی بازار سرمایه در روزهای گذشته بالا بوده ولی بازار سرمایه بهترین پتانسیل را برای عرضه سهام دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان فارس خوزستان در پایان درخصوص شرایط فعلی بازار سرمایه گفت: آینده پیش روی بازار سرمایه روشن است و کاهش شاخص در روز جاری را می‌توان از علل جو روانی حاکم بر بازار سرمایه دانست که در روزهای پیش رو آرام و آرام‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار