مروری به بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

تساوی بدون گل سایپا و پدیده/پیکان در وقت اضافه امتیاز گرفت

پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه با انجام 2 دیدار بسته شد که تیم‌ها در هر 2 دیدار امتیازات را تقسیم کردند.

پدیده به دنبال تسخیر جایگاه سرخپوشان/پیکانی ها در گرداب انزلی/بازی‌ها آغاز شدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرونده هفته بیست و چهارم برای فوتبال امروز با برگزاری 2 دیدار  به پایان می رسد. 
 
*پدیده 0 - سایپا 0
 
تیم فوتبال پدیده مشهد ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف نارنجی پوشان سایپا می رود، تیم پدیده با آخرین تیم جدول پنج امتیاز فاصله دارد، این تیم برای اینکه در لیگ برتر بماند باید این بازی را ببرد. 
 
به هر حال اگر پدیده بتواند این بازی را ببرد با یک پله صعود به رده نهم و جانشین پرسپولیس می شود.در آن سوی میدان نارنجی پوشان سایپا با برد مقابل پدیده رتبه هفتمی خود را تثبیت می کند.

داور: پیام حیدری، کمک ها:حسن ظهیری، امیررضا آشور ماهانی

ترکیب پدیده:
مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی، اکبر صادقی، رضا حقیقی، رضا ناصحی، یونس شاکری، مهدی خیری، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، حسین مهربان و بهادر نسیم اف
سرمربی: علیرضا مرزبان

ترکیب سایپا:
حامد فلاح زاده، وحید محمدزاده، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، مجتبی رمضانی، مهدی ترابی، حکیم نصاری، حامد شیری و سجاد مشکل پور
سرمربی : مجید جلالی

*رضا حقیقی بعد از هفته‌ها غیبت در بازی‌های پدیده از سوی باشگاه مورد بخشش قرار گرفت و دراین بازی از ابتدا در ترکیب پدیده قرار گرفته است.

*خیری که پس از مصدومیت از بازی به بیرون رفتٰٰ با آمپولانس به بیمارستان رفت.

*میثم رضاپور از روی نیمکت تیم پدیده در دقیقه 92 اخراج شد.

دقیقه 3: مجتبی روشنگر از تیم پدیده کارت زرد گرفت.

دقیقه 30: مجتبی رمضانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای محکمٰ دروازه پدیده را تهدید کرد که مجتبی روشنگر این توپ را مهار کرد.

دقیقه 51: اکبر صادقی از تیم پدیده کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 60: مهدی ترابی از تیم سایپا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 75: بهادر نسیم اف از تیم پدیده کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 90: پراهیچ از تیم پدیده کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 91: رضا حقیقی از تیم پدیده با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد.

*ملوان 1 - پیکان 1
 
انزلی چی ها امروز ساعت 17 در ورزشگاه  خانگی‌اش پذیرای تیم فوتبال پیکان است ملوان  بعد از 4 برد متوالی هفته گذشته به سایپا باخت و برای جبران مافات به مصاف پیکان می رود. 
 
به هر حال ملوان برای اینکه در حاشیه امنیت قرار بگیرد باید این بازی را ببرد در آن سوی میدان، تیم پیکان با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد، براین اساس مساوی به کار این تیم نمی‌آید و باید این بازی را ببرد. 
 
همچنین پیکان با 12 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ در اختیار دارد، براین اساس به نظر نمی‌رسد ملوان کار ساختی مقابل پیکان داشته باشد.

داوران: موعود بنیادی فر-آرمان اسعدی-حسن انتظاری

ترکیب ملوان:
ایمان صادقی، فرزاد حاتمی، محمد آبشک، ابوالحسن جعفری، عزت‌اله پورغاز، پ‍ژمان نوری، مازیار زارع، سید جلال رافخایی، محسن یوسفی، حسین کنعانی و عزیز معبودی
سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب پیکان:
مهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، جی لوید ساموئل، سیاوش یزدانی، سعید دقیقی، اویچ کیلیچو، آندره، سید احمد مهدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، امیرحسین امیری و سیامک نعمتی
سرمربی: صمد مرفاوی

*بازیکنان دو تیم پیش از آغاز دیدار با قرار دادن دسته گل به جایگاهی که برای سیروس قایقران تعبیه شده بود از اسطوره انزلی که امروز هفدهمین سالگرد درگذشتش می‌گذرد ادای احترام کردند.

*صمد مرفاوی که در دیدار برابر ذوب آهن از محوطه فنی اخراج شد در این دیدار از روی سکوها و جایگاه ویژه تیمش را هدایت می‌کند.

دقیقه 7: امیرحسین فشنگچی که در فصل گذشته یکی از پنالتی‌گیرترین بازیکنان لیگ لقب گرفته بود در این لحظه پشت مدافعان ملوان صاحب توپ شد و با دخالت مدافع سفیدپوشان واژگون شد اما داور این دیدار این صحنه را تمارض تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 18: کرنر ملوانی‌ها بعد از یک فعل و انفعال به پژمان نوری در پشت محوطه جریمه رسید و شوت سرکش این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال پژمان نوری روی محوطه جریمه را مهدی رحمتی دفع کرد تا این فرصت از دست ملوانی‌ها برود و این تیم از رسیدن به گل ناکام بماند.

دقیقه 24: شوت امیرحسین فشنگچی را صادقی ناقص دفع کرد و در ادامه این جعفری بود که توپ را از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 34: ارسال اوت بلند ملوانی ها با دفع اشتباه مدافعان پیکان همراه بود و در ادامه این سیدجلال رافخایی بود که با ضربه‌ای دیدنی و قیچی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

دقیقه 38: شوت دیدنی محسن یوسفی دور از دستان مهدی رحمتی تیرک دروازه پیکان را به لرزه درآورد و در برگشت هم جلال رافخایی نتوانست اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 44: فرزاد حاتمی با ضربه ای سرضرب دروازه پیکان را نشانه گرفت و در حالی که مهدی رحمتی تسلیم شده بود و نظاره گر بود، توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه 76: تعلل مازیار زارع که به گمان خطای فشنگچی بازی را رها کرده بود مصطفی شجاعی درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد و ایمان صادقی با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد. داور بعد از قطع جریان بازی به دلیل اعتراض مازیار زارع او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 85: باز هم ایمان صادقی ناجی تیمش شد و با واکنشی فوق العاده مانع از رسیدن پیکانی ها به گل تساوی شود.

دقیقه 90: برخورد توپ با دست پورغاز را داور پنالتی تشخیص داد تا مصطفی شجاعی در جهت خلاف حرکت ایمان صادقی توپ را وارد دروازه کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار