پرند اعلام كرد:

آغاز ثبت نام اينترنتی اولین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی و فرش در سال 1394

ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنايع دستی، فرش و نان و غله به صورت اينترنتی و هماهنگ كشوری از فردا آغاز می شود و تا ساعت 24:00، 27/1/94 ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران، كورش پرند،  معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رييس این سازمان با اعلام اين خبر بیان داشت: اولین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار مي شود.

پرند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستی، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 20/1/94 تا 27/1/94 با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir  پس از خرید كارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملي است كه متقاضيان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستی پس از ثبت نام در آزمون از 7/2/94 تا 9/2/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.
وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

رييس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: در صورتی كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با شماره تلفن های 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ثبت نام ، سازمان ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
بسیار عالی