امیرشقاقی: بازیکنان نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون درباره روند آماده سازی دختران زیر 19 سال گفت: برای رقابت با حریفان آسیایی کار سختی را پیش رو داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی جوانان گفت: دور جدید تمرینات خود را برای آماده سازی و حضوری پر قدرت در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی چین آغاز کرده ایم.

وی گفت: تمرینات تکنیکی و بدنسازی تیم ملی در این اردو آغاز شده و بازیکنان پس از استراحتی که در تعطیعلات نوروزی و پایان رقابتهای لیگ داشتند، به آمادگی اولیه رسیده اند و ما باید تمرینات اصلی خود را برای آماده سازی در رقابتهای قهرمانی آسیا که به میزبانی چین برگزار می شود، آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: بازیکنان تیم نیازمند بازیهای تدارکاتی هستند تا تجربه کسب کنند و در شرایط خوبی قرار بگیرند. بزرگترین دغدغه ما نداشتن حریف تدارکاتی است. متاسفانه بازیهای لیگ تعطیل شده و اکنون تیم های حاضر در لیگ در تعطیلی به سر می برند. ما نیاز داریم تا یک کمپ خارج از کشور برگزار کنیم تا بازیکنان از لحاظ آب و هوایی با شرایط جوی کشور چین عادت کنند. ما حریفان قدری را پیش روی داریم بر همین اساس باید بازیهای تدارکاتی را بریا بازیکنان در نظر بگیریم تا به شرایط مطلوبی برسیم.

امیر شقاقی ادامه داد: برخی از بازیکنان تیم جوانان که در تیم بزرگسالان نیز حضور داشتند  درشرایط خوبی قرار دارند چرا که بازیهای مقدماتی المپیک ریو تجربه بسیارخوبی برایشان بود و توناستند با حریفانی از چرین تایپه و لائوس به رقابت بپردازند.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: اردو های خود را تا 29 مرداد ماه برگزار خواهیم کرد و سپس به چین اعزام می شویم تا پس از قرعه کشی در چین به مصاف حریفانی از کشورهای ازبکستان، استرالیا،تایلند، چین، ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی بروند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار