نوزدهیمن سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی؛

سردار جزایری: اجازه بازدید از تجهیزات موشکی و نظامی را نخواهیم داد / سردار اشتری: پیگیری اتفاقات اخیر جنوب شرق کشور

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: بازدید از تجهیزات موشکی و نظامی خط قرمز ماست و به هیچ عنوان اجازه این کار را نخواهیم داد و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم که به اخباری که این گونه مسائل دامن نزنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در مراسم نوزدهیمن سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ اگر بخواهیم از ده فرمانده شاخص نام ببریم، یکی از آن‌ها شهید صیاد شیرازی است و او از فرماندهان شایسته، لایق و مدیر و مدبر بوده است.  

وی با بر شمردن خصوصیات شهید صیاد شیرازی خاطر نشان کرد:‌ او فردی متدین بود که از هر فرصتی برای عبادت  استفاده می‌کرد.

*معاون وزیر دفاع: امکان بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی خط قرمز ایران است

سردار رضا طلایی نیک معاون وزیر دفاع در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره امکان بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی ایران اظهار داشت:‌ این موضوع خط قرمز ایران است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ اجازه‌ای برای بازدید از تاسیستات نظامی و موشکی خط قرمز ایران است.

* پیگیری اتفاقات اخیر جنوب شرق کشور

سردار اشتری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره پیگیری اتفاقات اخیر جنوب شرق کشور اظهار داشت:‌ از طریق وزارت خارجه پاکستان پیگیر این موضوع هستیم و ان شاء الله این پیگیری‌ها به نتیجه خواهد رسید.

*اجازه بازدید از تجهیزات موشکی و نظامی نخواهیم داد

سردار سرتیپ مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه این مراسم که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد اظهار داشت:‌ بازدید از تجهیزات موشکی و نظامی خط قرمز ماست و به هیچ عنوان اجازه این کار را نخواهیم داد و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم که به اخباری که این گونه مسائل دامن نزنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره احتمال همراهی مصر با عربستان در جنگ یمن تاکید کرد: به نظر می‌رسد آن ائتلافی که برخی کشورها علیه جنگ یمن دست زدند با شکست رو به رو شده و بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها دست به چنین خطای راهبردی بزنند و امیدواریم مسائل یمن با گفتگو حل شود.

سردار جزایری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره پیش بینی آ‌زادی سازی استان نینوا خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال سقوط نظام عراق بودند که این اتفاق نیافتاد و امیدواریم که همه بخش‌های به زودی آ‌زاد شود و توفیقات  لازم در این زمینه صورت گیرد و ایران در این مسیر کمک مستشاری به مظلوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، مراسم ، صیاد شیرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار